سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باوجود اینکه ما ۱۰ نفره شدیم، این پرسپولیس بود که در محوطه جریمه‌اش ماند!

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از باخت یک بر صفر امشب ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما اولین چیزی که قبل از مسائل تاکتیکی نیاز دارد، دگرگونی شرایط روحی است. این تیم با شرایط روحی لیگ را شروع کرد ولی به مرور افت روحی و سپس بدنی کرد. به مرور شکل تیم را عوض کردیم. به امید نمازی خسته نباشید می گویم که زحمات زیادی برای تیم کشیده بود.

وی افزود: امروز شکل و روند بازی ما خوب بود. این پرسپولیس بود که در دقایق آخر در محوطه خودش مانده بود. می دانستیم فشردگی مسابقات پرسپولیس زیاد است. ما از شانس های خودمان بخصوص از ضربه کاشته آخر بازی استفاده نکردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره رشید مظاهری تاکید کرد: مظاهری امروز روز فوق العاده ای داشت و نشان داد حضورش در جام جهانی بی دلیل نبوده است. از داشتن مظاهری خوشحالیم. روند تیمی ما قطعا عوض می شود. هواداران یک تیم خوب از ذوب آهن می بینند.

منصوریان یادآور شد: در نیم فصل در یکی دو نقطه ترمیم خواهیم داشت. ما جوانهای خوب و شاکله خوبی داریم. امروز سعی خود را کردیم. پرسپولیس در ته مانده انرژی اش هم ریسک نکرد و اواخر بازی هم در محوطه جریمه خودش ماند. تیم ما کار دارد. باید در فاصله ۵۰ روزه، وضعیت فیزیکی تیم را عوض کنیم.

وی درباره دادن بازوبند کاپیتانی به محسن مسلمان گفت : محسن از سال ۸۵ در این تیم است و بعد از قاسم حدادی فر قدیمی ترین بازیکن ذوب آهن است. بازوبند یک تکه پارچه است. بعضی بازیکنان بدون بازوبند کاپیتان هستند. ما این موضوع را از بین برده ایم. دوستی و همدلی در تیم ما خوب شده است.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )