مدیرعامل پرسپولیس گفت: بعد از خط خوردن سید جلال حسینی از تیم ملی می‌خواستیم اعتراض کنیم ولی این بازیکن اجازه نداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه نشست خبری سید جلال حسینی به مناسبت خداحافظی از بازیهای ملی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به استقبال زیاد خبرنگاران از این مراسم، گفت: اگر فکر می‌کردیم چنین استقبالی صورت می گیرد، قطعا جای بهتری را برنامه ریزی می کردیم. این برنامه با تصمیم شخص سیدجلال گرفته شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر خود سیدجلال نبود، راحت تر درباره او صحبت می کردیم. او یکی از شجاعت هایش را نشان داد. حتی وقتی به تیم ملی دعوت نشد یک نفر را واسطه نکرد. همان موقع که از تیم ملی خط خورد با او تماس گرفتم تا بگویم ما می خواهیم اعتراض کنیم اما او اعلام کرد ابدا این کار را نکنید و اجازه بدهید تصمیم گیری شود. برای او مطمئنا خیلی سخت بود ۱۲ سال بطور شبانه روزی پیراهن تیم ملی را بپوشد اما در یک لحظه کنار گذاشته شد.

گرشاسبی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق هیچ تاثیری در روحیه او نگذاشت. اگر داشت که او کمک نمی کرد به فینال آسیا برسیم. تمام بازیکنان پرسپولیس به اصطلاح ورزشی "لت و پار" شدند اما خم به ابرو نیاوردند. سید جلال با گلی که به الجزیره امارات زد افتخار بزرگی برای پرسپولیس خلق کرد.

وی اظهار کرد: وقتی کسی از تیم ملی خط می خورد نماینده مجلس و هزار مدیر را واسطه می کند تا برگردد. اما او متانت داشت و شجاعت به خرج داد. گفت تیم ملی من پرسپولیس است. باید بگویم برانکو در طول این مدت بارها با سیدجلال در خلوت صحبت کرد و شاهد بودم چگونه به بزرگترین بازیکن تیم روحیه می داد.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: به نوبه خودم و از طرف باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم و روی سیدجلال را می بوسم. باید تشکر ویژه ای از برانکو کنم که در تمام این روزها با تمام سختی ها ادامه داد. تمام این افتخارات موجب شادی و شادمانی مردم عزیز و هواداران پرسپولیس می شود. همچنین از تک تک خبرنگاران و اهالی رسانه تشکر می کنم. از کسانی که به ما انتقاد کردند تا بفهمیم همه چیز گل و بلبل نیست

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )