فوتبال جهان – اتحادیه فوتبال انگلیس به سرمربی منچسترسیتی درباره صحبت‌هایش در مورد داور دربی منچستر هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا به خاطر انجام یک مصاحبه درباره آنتونی تیلور، داور بازی اخیر تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد هشدار داد.

پیش از آن بازی که با برتری ۳ بر یک منچستریونایتد خاتمه یافت، گواردیولا با سؤالی مواجه شد مبنی بر اینکه آیا منچستری بودن تیلور می‌تواند روی نحوه قضاوت او تأثیر بگذارد یا نه. او پس از آنکه متوجه شد تیلور طرفدار تیم «آلترینچام» است، گفت: پس مشکلی نیست. او قرار است تلاش کند بهترین قضاوتش را انجام دهد همانطور که ما به عنوان مربی و بازیکنان فوتبال این کار را انجام می‌دهیم. حتی با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) هم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد اما از میزان آنها می‌کاهد. تیلور هم قضاوت خوبی خواهد داشت. مهمترین چیز این است که روی بازی‌مان تمرکز کنیم و بدانیم که با چه حریفی روبه‌رو هستیم. امیدوارم که آنها برای هر تیم خوب سوت بزند و بازی خوبی از آب درآید. قطعاً او نمی‌خواهد که مرتکب اشتباه شود اما می‌داند که تمام دنیا او را نگاه خواهند کرد. در مورد این هم که آیا او طرفدار یونایتد است یا سیتی، هر کسی می‌تواند طرفدار هر تیمی که می‌خواهد باشد. پس مشکلی نیست.

فوتبال جهان|گواردیولا دوباره «روبان زرد» را زد و دلیلش را توضیح داد

طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، صحبت کردن مربیان درباره داوران بازی به هر شکل ممنوع است و به همین دلیل به گواردیولا هشدار داده شده اما او توبیخ نشده است. چندی پیش رافائل بنیتس، سرمربی نیوکاسل به خاطر انتقاد از آندر مارینر، داور بازی تیمش مقابل کریستال پالاس ۶۰ هزار پوند جریمه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.