سامان قدوس گفت: مهاجمان خوبی در تیم ملی داریم و نگرانی بابت گلزنی آنها ندارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سامان قدوس در مصاحبه ای بعد از دیدار برابر ونزوئلا گفت: بازی برابر ونزوئلا خیلی خوب و مفید بود و این تیم حریف خوبی بود.

قدوس ادامه داد: این تیم خیلی خوب بازی می کرد و می جنگید. اما من معتقدم باید بهتر بازی کنیم و البته شایسته برد بودیم و از موقعیت هایی که برای گلزنی بدست آوردیم به خوبی استفاده نکردیم در غیر اینصورت با تعداد گل های بیشتری برنده مسابقه می شدیم. ما برای بازی بعدی باید آماده شویم و با بازیهای بیشتری به مسابقات بزرگ جام ملتهای آسیا قدم بگذاریم.

وی یادآور شد: من نگرانی برای گل زدن مهاجمان در تیم ملی ندارم. ما مهاجمان خوبی در تیم داریم و به هیچ عنوان مشکل گلزنی نخواهیم داشت. باید تلاشمان را بیشتر کنیم و هر روز عملکردمان بهتر از روز قبل باشد.

خانزاده: می‌توانستیم مقابل ونزوئلا برنده باشیم

قدوس خاطرنشان کرد: ما همیشه با مشکلاتی در زمینه آماده‌سازی سر و کار داریم که نمی‌دانم چگونه باید با آن کنار بیاییم. اما کادر فنی تیم ملی در هر اردو و تورنمنت تمام تلاش خود را برای افزایش تمرکز بازیکنان به کار می بندند که این برای ما خیلی خوب است.

وی در پایان اضافه کرد: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و در آستانه مسابقات بزرگ جام ملت‌های آسیا هستیم. با تمام وجودم می خواهم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.