مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه ناتینگهام فارست به تمجید مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ناتینگهام پست انگلیس، میکائیل داوسون درباره کریم انصاری‌فرد، بازیکن جدید ایرانی ناتینگهام فارست که مدتی قبل قرارداد ۲ ساله‌ای با این تیم امضا کرد گفت: او به زودی به هواداران نشان می‌دهد چه کارهایی می‌تواند انجام دهد زیرا پیش از این توانمندهای خود را در زمین تمرین به معرض نمایش گذاشت.

این مدافع ۳۵ ساله تیم ناتینگهام فارست که سابقه بازی در تیم ملی انگلیس را نیز دارد ادامه داد: کریم انصاری‌فرد به زودی از شانس خود برای بازی در تیم ناتینگهام فارست پس از جدایی از المپیاکوس استفاده خواهد کرد. او در تمرین‌های اخیر ناتینگهام فارست با وجود مشکلاتی جهت دریافت ویزای کارش بسیار خوب بود. انصاری‌فرد تابستان گذشته در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کرد و بازیکنی است که به خوبی توپ را حمل می‌کند. می‌تواند تمام‌کننده خوبی باشد و می‌خواهد با استفاده از فرصت‌ها به هواداران ناتینگهام فارست نشان دهد چه توانمندی‌هایی دارد.

میکائیل داوسون افزود: زمانی که کریم انصاری‌فرد از کناره‌ها خط حمله صاحب فرصتی می‌شود آن را تبدیل به گل می‌کند. اطمینان دارم که او وارد رقابت با دیگر مهاجمان می‌شود. زمانی که کریم انصاری‌فرد هم در تیم ناتینگهام فارست نمایان شود بازیکنی دیگری خواهد بود که برای ما گل می‌زند. ناتینگهام فارست برای رسیدن به موفقیت باید تیمی قدرتمند باشد.

بازتاب گلزنی کریم انصاری‌فرد در رسانه انگلیسی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.