سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تکذیب انتشار مصاحبه از وی توسط یکی از روزنامه های خارجی گفت: هرگز در مورد مربیان دیگر اظهار نظری نکردم چرا که این ادبیات جزو شخصیت من نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره صحبت های منتسب به وی توسط یکی از روزنامه های خارجی که از قول وی نوشته بودند مربیان غیر کروات در ایران نتیجه نمی گیرند و محکوم به اخراج شده اند گفت: اشتباه نوشته است. من چنین چیزی نگفتم. من به آنها گفتم تنها مربیان خارجی که در ایران نتیجه گرفته اند مربیان کروات بوده اند. از استانکو گرفته تا رایکوف و ایویچ و بلاژویچ. حالا آنها بروند هرکس را می خواهند بیاورند تا صحبت های من را تکذیب کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارنظر منتسب به وی در خصوص کارلوس کی روش که او نیز مانند سایر غیر کروات ها اخراج خواهد شد تصریح کرد: این نوع صحبت ها جزئی از روش ارتباط گیری من نیست. خودم را درگیر مربی دیگر نمی کنم. همانی که گفتم را به آنها اعلام کردم. در ایران مربیان پرتغالی و اسپانینایی و امثال توشاک کار کرده اند اما من هیچ اسمی نیاوردم و فقط گفتم مربیان کروات موفق می شوند.

وی درباره اینکه وی اعلام کرده است هرکس جای حمیدرضا گرشاسبی بیاید فرقی برایش نمی کند افزود: هرگز این حرف را نزدم. گفتم پرسپولیس قائل به فرد خاصی نیست. من گفتم بازیکن یا مربی یا حتی مدیرعامل باشد هم فرقی نمی کند که متکی به فرد خاصی باشد. من گفتم گرشاسبی خیلی خوب امد و کار را پیش برد. امروز هم در مصاحبه ام گفتم نتایجی که امروز می گیریم تنها برای من یا بازیکن نیست. بلکه برای تمام کسانی است که زحمت کشیدند. ما با کمک زیاد هواداران به این موفقیت رسیدیم.

برانکو افزود: من گفتم از وقتی گرشاسبی امده است کار خودش را خوب انجام داده است. من از قوانین خبری ندارم. ما مشکلاتی داشته و داریم. با اینکه نتوانستیم بازیکن بگیریم اما چند کار دیگر را به موازات انجام دادیم. آقای گرشاسبی مسائل مالی را سامان دادند. مدیریت ایشان بدهی های زیادی را تسویه کرد. اکر این مشکل حل نمی شد خطر حذف از آسیا ما را تهدید می کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )