برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این باشگاه قائم به فرد نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد اینکه به نقل از او گفته شده که کی‌روش مثل مربیان غیرکروات از ایران اخراج خواهد شد، گفت: حرف‌های مرا اشتباه نوشته‌اند. روش ارتباط گیری من این گونه نیست. من چنین حرفی نزدم و خودم را درگیر مربیان دیگر نمی‌کنم. من گفتم مربیانی از آلمان، پرتغال، اسلواکی و چند کشور دیگر به ایران آمده‌اند، مثل جان توشاک، اما موفق نبودند. مریبان کروات زیادی به ایران آمده و موفق بوده‌اند. علاقه‌ای ندارم خودم را درگیر مربیان دیگر کنم.

برانکو: در ایران فقط کروات‌ها موفق شده‌اند، امیدوارم کی‌روش هم موفق شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه از قول او عنوان شده که پرسپولیس با رفتن حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فعلی به مشکل نخواهد خورد، گفت: من چنین حرفی نزده‌ام. گفتم پرسپولیس قائم به فرد نیست. می‌خواهد بازیکن باشد، مربی یا مدیرعامل، چون پرسپولیس سازمان بزرگی است.

برانکو ادامه داد: در مورد گرشاسبی گفتم که او عالی آمد و کار را دست گرفت. امروز هم گفتم همه نتایجی که کسب می‌کنیم، تنها نتایج فقط من یا بازیکنان نیست و نتایج مشترک همه است. از گرشاسبی و کادر مدیریتی گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و کمک فراوان هواداران که باعث شده این نتایج حاصل شود، همینطور اعضای کادر پزشکی و تدارکات که اینجا کار می‌کنند. مقررات را نمی‌دانم، اما از وقتی که گرشاسبی به فوتبال آمده، کارش را به نحو احسن انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: همه مشکلات ما را می‌دانید، اما گرشاسبی و کادر مدیریتی همزمان چند کار مفید را انجام داده است. وضعیت مالی را به ثبات رساندند. تعداد زیادی از بدهی‌ها پرداخت شد، بدهی‌هایی که ما تهدید به حذف از آسیا می‌کرد. با وجود محرومیت، روی جذب بازیکنان جدید کار شد که الان اینجا سروش رفیعی، مهدی شریفی و کریمی را می‌بینید. با مهدی شیری و مهدی ترابی نیز توافق شده که نیم فصل دوم به پرسپولیس بیایند. در کنار اینها و به موازات، نتایج خوبی گرفتیم و در بالاترین سطح موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه پرسپولیس بازی‌های عقب افتاده سختی در پیش دارد، گفت: واقف هستیم که بازی‌های سختی داریم و کل فصل درگیر چنین موضوعی خواهیم بود. پنج روز پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی با سایپا برگزار کرده و نخواستیم دیدارمان عقب بیفتد، بدون ملی‌پوشان مقابل نساجی مازندران، نود ارومیه و پیکان بازی کردیم، در صورتی که خلاف مقررات بود. هیچ وقت نخواستیم به ما کمک کنند و کمکی نیز نشده است. نمی‌دانم چه کسی آمار را در آورده، اما بیشترین تیمی که ضرر کرده، پرسپولیس بوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )