فوتبال جهان - قهرمان لوشامپیونه از حضور ستارگانش در اردوی تیم‌های ملی کشورهای‌شان ضربه ترسناکی خورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، در هفته‌ای که آزمون سختی همچون مصاف با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا انتظار پاری‌سن‌ژرمن را می‌کشد، مصدومیت ستارگانش آخرین چیزی بود که توماس توخل سرمربی آلمانی پاریسی‌ها می‌خواست اما این اتفاق در دور آخر بازی‌های ملی هفته جاری رخ داد و دو ستاره خط حمله مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه، کیلیان امباپه و نیمار دچار آسیب دیدگی شدند.

هر دو بازیکن در دیدارهای دوستانه‌‌شان شب گذشته تیم‌های ملی کشورهای‌شان به میدان رفتند. نیمار مقابل کامرون و امباپه مقابل اروگوئه و در جریان این بازی دچار آسیب دیدگی‌های شده‌اند که حضورشان در بازی‌های هفته آینده PSG‌ را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

اولین خبر بد برای پاریسی ها مصدومیت نیمار در انگلیس بود که در همان ابتدای مصاف سلسائو با کامرون دچار مصدومیت عضلانی و مجبور به ترک میدان شد. این اتفاق در دقیقه ۷ بازی رخ داد وقتی که نیمار در مرکز زمین توپی را دریافت کرد و درست لحظه‌ای که می‌خواست به توپ ضربه بزند درد شدیدی در پای خود احساس کرد و چهره‌اش هم نشان می‌داد که احتمالاً مصدومیتش جدی است. نیمار از حرکت ایستاد، کشاله ران خود را گرفت و به نیمکت نگاه کرد تا نشان دهد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. تیته سرمربی تیم ملی برزیل هم ریسک نکرد و بلافاصله ریچارلیسون را به جای نیمار به میدان فرستاد و بازوبند کاپیتانی هم به مارکینیوس رسید. هنوز میزان دقیق مصدومیت نیمار مشخص نیست.

فوتبال جهان| برتری‌های مشابه فرانسه، ایتالیا و برزیل در شب مصدومیت نیمار و امباپهدومین اتفاق بد برای پاریسی‌ها مصدومیت امباپه پس از سقوط ترسناک او در یک نبرد هوایی بود. او بلافاصله پس از به زمین افتادن از دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه خواست که او را تعویض کند. او در اثر برخورد با دروازه‌بان اروگوئه کنترل خود را از دست داد و با تمام وزن خود روی شانه راستش افتاد. پزشکان برای مداوای امباپه وارد میدان شدند اما یک دقیقه بعد متوجه شدند که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. به این ترتیب پاری‌سن‌ژرمن در حالی هفته پیش رو آغاز خواهد کرد که تنها از آمادگی یکی از اضلاع مثلث خط حمله‌‌‌اش ادینسون کاوانی اطمینان دارد.

پاری‌سن‌ژرمن هفته آینده پیش از پذیرایی از لیورپول در لیگ قهرمانان یک بازی خانگی مقابل تولوز در لوشامپیونه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.