زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: در بازی با عمان به تمامی اهداف خودمان رسیدیم و از عملکرد بازیکنان در این مسابقه راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید کشورمان درباره بازی دوستانه شب گذشته مقابل عمان گفت: این مسابقه از جهات مختلف برای ما اهمیت زیادی داشت. بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا نخستین مسابقه تدارکاتی ما محسوب می‌شد و همچنین فرصت مناسبی بود برای میدان دادن به بعضی از بازیکنان که پیش از این و در مسابقات آسیایی همراه ما نبودند.

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: به تمامی اهداف خودمان در این بازی رسیدیم چون مقابل تیم خوبی بازی کردیم و از عملکرد بازیکنان در این مسابقه راضی هستم. آنهایی که برای اولین بار در ترکیب ما حضور داشتند هم عملکرد خوبی داشتند. علاوه بر اینکه نتیجه خوبی کسب کردیم و مقابل تیم میزبان پیروز شدیم بازی خوبی هم انجام دادیم که این اهمیت زیادی دارد. سازماندهی مناسبی داشتیم، بازی‌سازی خوبی در میانه میدان انجام دادیم و به خواسته‌های خودمان رسیدیم.

پیروزی تیم امید ایران مقابل عمان در دیداری تدارکاتیکرانچار گفت: این مسابقه برای ما بسیار مفید و هدفمند بود. ابتدا از همه عوامل و مسئولانی که در برگزاری این بازی تلاش کردند تشکر می‌کنم و در ادامه لازم است بگویم که برگزاری چنین مسابقاتی چقدر برای ما اهمیت دارد و به ما کمک می‌کند. با نزدیک شدن به فروردین سال ۹۸ و آغاز دور اول مسابقات باید انسجام و کیفیت همچنین نظم تیمی بهتری پیدا کنیم. برهمین اساس انتظار دارم در هر گام با سازماندهی و قدرت بیشتری ظاهر شویم و به اهداف خودمان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.