خسرویار: نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال بانوان ایران با ترکیبی از تیم بزرگسالان و زیر ۱۹ سال در مسابقات فوتبال بانوان کافا به میزبانی ازبکستان  و به سرمربیگری کتایون خسرویار شرکت خواهد کرد، وی درباره حضور در این مسابقات گفت: آمادگی جسمانی بازیکنان بسیار مناسب و خوب است. در این اردو بیشتر تمرکزمان بر روی انجام کارهای تیمی بود چرا که بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانیم بازی مناسبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: هنوز قرعه کشی صورت نگرفته اما می دانم که تیم های ازبکستان، تاجیسکتان، قرقیزستان و افغانستان و احتمالا آذربایجان در این تورنمنت حضور دارند. فیلم های بازی تیم های فوق را در اختیار داشته و بعد از هر جلسه تمرین، با بازیکنان به آنالیز فیلم حریفان می پردازیم.

خسرویار ادامه داد: سر سخت ترین حریفمان ازبکستان است. این تیم بسیار قوی بوده و با تیم های اروپایی بازی می کند. بدون شک با رشدی که در فوتبال بانوان در آسیا شاهد هستیم دیگر نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی از تیم بزرگسالان و زیر ۱۹ سال در این تورنمنت شرکت می کند. تعدادی از بازیکنان در میانمار حضور داشتند و برخی نیز اخیرا  از تایلند بازگشتند. از لحاظ آمادگی ذهنی و جسمی ملی پوشان کاملا آماده رقابت با حریفان آسیایی خود هستند اما باید با هم هماهنگ شوند. هماهنگی هر چه بیشتر نیاز به تمرین دارد که در فرصتی که داریم، سعی می کنیم به اهدافمان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.