تساوی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در بازی تدارکاتی مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت noticiero۵۲ به دنبال تساوی یک - یک امشب (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در ورزشگاه حمد بن خلیفه شهر دوحه نوشت: ونزوئلا در دومین بازی متوالی با حریفان آسیایی برابر ایران به نتیجه تساوی یک - یک دست یافت. ایران نیز در بازی قبلی خود برابر ترینیدادوتوباگو یک بر صفر پیروز شده بود. گل نخست این بازی در دقیقه ۳۵ توسط توماس به ثمر رسید اما شادی این گل زیاد طول نکشید و علی قلی‌زاده در دقیقه زننده گل تساوی‌بخش ایران شد.

در ادامه این مطلب آمده است: ایران به طور کلی برای رسیدن به گل در این بازی پرخطرتر از ونزوئلا بود اما قدرت لازم را نداشت. ونزوئلا نیز در خط حمله کم‌فروغ بود و بهای آن را در خط دفاعی پرداخت.

سایت imperiofutbolec نیز درباره این بازی می‌نویسد: تیم ملی فوتبال ونزوئلا در ششمین و آخرین بازی تدارکاتی سال ۲۰۱۸ میلادی برابر ایران در قطر به تساوی یک - یک بسنده کرد. با این نتیجه ونزوئلا در شش بازی سال جاری به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافت.

این رسانه ونزوئلایی سپس به تمجید از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال این کشور پرداخت که توانست به خوبی حمله‌های بازیکنان ایرانی را مهار کند.

جدال دوستانه ایران و ونزوئلا برنده نداشت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.