محمد ایران‌پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر کار سختی خواهد داشت.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت خودش و اینکه چند هفته به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود، گفت: در یکی از جلسات تمرینی، ضربه شدیدی به رانم خورد و این باعث شد تا دچار خونریزی داخلی شوم. بازگشت به شرایط بازی و تمرین نیاز به زمان داشت و خوشبختانه چند روزی است که با تیم تمرین می‌کنم. برای بازی برابر ماشین‌سازی هم مشکلی ندارم و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانم بازی کنم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی سپاهان و موقعیت خوب این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما جزو مدعیان جدی قهرمانی هستیم، ولی برای قهرمان شدن کار خیلی سختی داریم. اگر می‌خواهیم به هدف‌مان برسیم باید انرژی مضاعفی بگذاریم و امیدوارم در نهایت به آن چیزی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

کی‌روش استنلی: قهرمان شدن را بیشتر از آقای گلی دوست دارم/ اگر کم اشتباه کنیم، قهرمان می‌شویم

ایران‌پوریان در رابطه با اینکه برخی معتقدند سپاهان در این فصل به دلیل ضعیف شدن پرسپولیس و استقلال، کار چندان سختی برای قهرمانی ندارد، تصریح کرد: من اصلاً ضعیف شدن استقلال و پرسپولیس را قبول ندارم. آنها تیم‌های پرقدرتی هستند. در ضمن ما باید با چند مدعی دیگر از جمله پدیده، تراکتورسازی، سایپا و حتی ذوب‌آهن رقابت کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان که در چند سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است، در مورد عدم دعوتش به تیم ملی گفت: خیلی‌ها این سؤال را از من می‌پرسند، اما بهتر است دیگر صحبتی نکنم. آمار من به عنوان یک مدافع از لحاظ گل زدن و پاس گل دادن مشخص است و خیلی‌ها هم به من لطف داشتند و نظرشان این است که باید دعوت می‌شدم. در کل امیدوارم تیم ملی موفق باشد و در مسابقات پیش رو نتایج خوبی بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.