میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم از مشکلات مالی این باشگاه که به زعم او باعث آزار شاگردان مهدی تارتار شده است، گلایه کرد.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازگشتش به تمرینات تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: من به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود یک ماه از میادین دور بودم، ولی خوشبختانه الان مصدومیتم برطرف شده و چند روزی است که با تیم تمرین می‌کنم. تلاش می‌کنم تا خیلی زود از لحاظ بدنی هم به شرایط خوبی برسم و تیمم را همراهی کنم.

تارتار بازیکنان پارس جنوبی را از اعتصاب منصرف کرد

وی با اشاره به عملکرد تیمش در لیگ امسال گفت: ما قبل از شروع لیگ چند بازیکن‌مان را از دست دادیم، ولی ساختار تیمی خوبی داریم و خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. مسئله مهم به مشکلات مالی مربوط می‌شود که بازیکنان را آزار می‌دهد. ما انتظار داریم که مسئولان بیشتر به فکر تیم باشند تا مشکلات برطرف شود. مردم جم با برد و باخت‌های ما خوشحال و ناراحت می‌شوند و حیف است که شرایط تیم به دلیل مشکلات مالی عوض شود.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین درباره شانس این تیم برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها هزینه کرده‌اند و دنبال سهمیه آسیا هستند. هر تیمی دوست دارد بهترین جایگاه را داشته باشد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. گرفتن سهمیه آسیا سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا امسال بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.