محمد نژادمهدی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در خیلی از بازی‌های گذشته بدشانس بودیم و امیدوارم که با تغییر کادر فنی، نتایج خوبی در هفته‌های آینده بگیریم.

محمد نژادمهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط فعلی ذوب‌آهن بعد از آمدن علیرضا منصوریان اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و چند روزی است که زیر نظر سرمربی جدید تمرین می‌کنیم. باشگاه و هیئت مدیره تصمیم گرفتند که سرمربی تغییر کند و ما هم تابع تصمیم آنها هستیم.

سعید آذری: منصوریان هم دوست دارد روند نتیجه‌گیری تیم زودتر آغاز شود/ ذوب‌آهن از سرمایه‌ای مانند رجب‌زاده به سادگی نمی‌گذرد

وی در مورد اینکه چرا نمازی در ذوب‌آهن نتیجه نگرفت، تصریح کرد: ما بازی‌های خوبی انجام دادیم، ولی متأسفانه در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم و به حق‌مان نرسیدیم. ایشان هم برای تیم زحمت کشید و حالا امیدوارم که با آمدن منصوریان شرایط تغییر کند و نتایج خوبی بگیریم. در این چند روز هم تمرینات خوب و بانشاطی را انجام دادیم و خودمان را آماده بازی با پارس جنوبی می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: منصوریان مربی خوبی است که در تیم بزرگی مثل استقلال مربیگری کرده است. امیدوارم تجربیات منصوریان به ذوب‌آهن کمک کند و بتوانیم مثل سال گذشته یک فصل خوب را پشت سر بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.