مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه شرایط سختی داشتیم اما شجاعانه بازی کردیم و به پیروزی هم رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی نیا پس از یپرزوی ۲ بر ۱ تیمش برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در سخت ترین شرایط ۳ امتیاز حساس را بدست آوردیم تا خود را آماده دیدار برابر تراکتورسازی کنیم.

وی تاکید کرد: ما در روزی برابر پیکان قرار گرفتیم که همه فیفا دی بود و هم خیلی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم.

بازیکن پرسپولیس تا کیدکرد: برخی از بازیکنان ما در سفر بودند و وقتی فهمیدند باید مقابل پیکان قرار بگیریم خود را به تهران رسانده و تنها یک جلسه با تیم تمرین کردند.

وی افزود: برانکو هم به کشورش بازگشته بود و باید از او ممنون باشیم که وقتی شنید قرار است مقابل پیکان به میدان برویم به سرعت خود را به تهران رساند و با درایتی که داشت توانست با کمک بازیکنان و حمایت هواداران، پیکان را شکست دهیم.

کامیابی نیا تصریح کرد: پرسپولیس روزهای سختی را سپری می کند اما امیدوارم با بازگشت ملی پوشان بتوانیم تراکتورسازی که در این هفته ها نتایج خیلی خوبی کسب کرده در تهران شکست داده و به صدرجدول بازگردیم.

هافبک پرسپولیس در پایان با تشکر از هواداران حاضر در ورزشگاه افزود: دست تک تک هواداران را می بوسم. حضور و حمایت آنها باعث شد تا ما این بازی را ببریم و دل آنها شاد کنیم و امیدوارم روز یکشنبه هم همه آنها به ورزشگاه آمده و ما را مورد حمایت خود قرار دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.