مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران گفت: توپ ما از خط دروازه پرسپولیس گذشت اما متاسفانه داور گل ما را ندید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی پس از شکس ۲ بر ۱ تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم برنده این بازی هم باشیم اما متاسفانه کمی بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: توپی که از خط دروازه پرسپولیس گذشت کاملا مشخص بود که گل شده اما تعجب می کنم چرا داور آن را قبول نکرد.

محمد قاضی خاطرنشان کرد: عملکرد داور در مجموع بد نبود اما نمی دانم چرا داور و کمکش که به صحنه نزدیک بودند گل پیکان را ندیدند.

مهاجم پیکان تهران در پاسخ به این سئوال که شما دوباره از پرسپولیس شکایت کرده اید، گفت: موضوع شکایت من از پرسپولیس مربوط به چندین سال پیش است و نمی دانم چرا دوره آن مطرح شده است. من سال ۹۱ از پرسپولیس شکایت کردم اما هنوز نتوانستم مطالباتم را دریافت کنم.

محمد قاضی ادامه داد: درست در زمانی که پرسپولیس در کوران لیگ قهرمانان آسیا بود قرار شد که مطالبات من پرداخت شود اما من با توجه به اینکه مطالباتم پرداخت نشد اما به خاطر اینکه پرسپولیس وارد حاشیه نشود سکوت کردم ولی امیدوارم هر چه زودتر مسئولان پرسپولیس مطالبات من را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید پیکان به شرایط خوب باز خواهد گشت و می توانیم در هفته های آینده امتیازات لازم را بدست بیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )