شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی که امروز روی نیمکت نشسته بودند،‌ ۱۵ سال داشتند و جای نوه برانکو بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. ما اصلاً نباید این مسابقه را برگزار می‌کردیم. من در شمال بودم، منشا در کشورش بود،‌ برانکو هم در کرواسی حضور داشت و یک روز قبل از بازی به تهران بازگشت. بدن همه بازیکنان ما در نیمه اول «کُپ» کرده بود و در نیمه دوم تازه به خودمان آمدیم. بازهم خدا را شکر توانستیم برنده این مسابقه شویم.

وی در مورد درگیری‌اش با محمد قاضی، مهاجم پیکان تصریح کرد: قاضی دوست من است. او مهاجم است و من هم مدافع. بعضی وقت‌ها مجبور می‌شویم با هم درگیر شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیمکت جوان این تیم در دیدار مقابل پیکان نیز گفت: نیمکت ما در این مسابقه زیر ۱۵ سال بود! شرایط خیلی سختی داشتیم و بچه‌های روی نیمکت جای نوه‌های برانکو بودند، اما بازهم خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. دست تک تک هوادارانی که در این هوای سرد به استادیوم آمده بودند را می‌بوسم. خدا را شکر آنها راضی به خانه‌های‌شان برگشتند.

پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان با بازگشت ۴ دقیقه‌ای/ برانکو با جوانانش هم باج نداد

خلیل‌زاده در مورد اینکه جلالی اعتقاد داشت خطای اعلام شده قبل از گل اول پرسپولیس خطا نبوده است، گفت: در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

وی با یادآوری اینکه بازیکنان جدید پرسپولیس در نیم‌فصل به این تیم اضافه خواهند شد، عنوان کرد: بازیکنان ما الان با مصدومیت بازی می‌کنند. شما خیلی چیزها را نمی‌دانید. فقط امیدوارم با آمدن بازیکنان جدید و تعطیلات،‌ بازیکنان نفسی بکشند و استراحتی کنند. بعد از آن هم امیدوارم دیگر مصدوم جدیدی در این مدت ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.