سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه عملکرد بازیکنانش در بازی با پیکان تحسین برانگیز بوده است، به خبر احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان گفت: نیازی نیست بگویم چقدر راضی و خوشحالم. از عملکرد بازیکنانم لذت می برم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بعد ازفینال آسیا اولین بازی سخت است. حالا نمی خواهم دیگر اشاره کنم به وقایعی که قبل ازاین بازی برایمان اتفاق افتاد. واکنش بازیکنانم در نیمه دوم واقعا تحسین برانگیز بود.

برانکو تصریح کرد: بازیکنانم با شخصیت بالایشان این برد را کسب کردند. با استحقاق کامل این بازی را بردیم. حالا لیگ را ادامه می دهیم همانطور که قبلا هم گفته بودم انتظار دارم بازیکنانم بی نهایت تلاش کنند.

وی درباره تشویق هواداران اظهار داشت: از آنها بی نهایت ممنونم. وقتی از پیکان عقب افتادیم عذاب کشیدیم اما هواداران با ما بودند و تشویق کردند. آنها علاقه به برد داشتند. این زیباترین بخش از فوتبال است. باز هم به بازیکنانم بابت تعصب و اراده به بردشان تبریک می گویم. این برد دلیل بر نیمکت قوی تیممان بود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره احتمال قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ، گفت: انتظار داریم ببریم و به این نتیجه و هدف برسیم.

برانکو درباره اعلام احکام کمیته انضباطی در آستانه بازی با پیکان گفت: نمی خواهیم وارد این مسائل شویم و خودمان را درگیر موضوعات مختلف کنیم. اما می خواهم بگویم همه دیدند دراین ۲۰ روز چه به ما گذشت. ما با یک تغییر توانستیم ورق رابرگردانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جبران نتیجه در ۳ دقیقه افزود: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم. آنها شخصیت خودشان را نشان دادند. پنج روز بود تمرین نداشتیم و وقت کافی هم برای این بازی نداشتیم. روز گذشته رادوشوویچ و منشا تنها تمرین کردند. طبیعی است در این شرایط باید تلاش کنیم.

برانکو درباره شایعه جدایی اش از پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اظهار داشت: وقت طرح چنین صحبت هایی نیست و من به این موصوع فکر نمی کنم. همیشه طوری کار می کنم که انگار صدسال در پرسپولیس هستم. من اصلا نمی دانم درباره این سئوال چه جوابی بدهم. امسال و سال دیگر قرارداد دارم و نمی دانم چه چیزی پیش می آید.

سرمربی سرخپوشان در ادامه به مقایسه کار در باشگاه و تیم ملی پرداخت و گفت: بازیکنانی که در لیگ قهرمانان هستند بازیکنان طراز اول هستند. می توانم از ژاوی و گابی و بونجاح مثال بزنم. اینها همه ملی پوش هستند اما نه در قطر. کاشیما دو بازیکن برزیلی دارد که درسطح خیلی خوبی هستند. ما چنین پتانسیل مالی نداریم که بخواهیم این بازیکنان را بیاوریم. باید بازیکن سازی کنیم. ژاوی سالیانه ۱۲ میلیون دلار می گیرد. اینها در تیم ملی قطر نیستند. در تیم ملی ژاپن هم بازیکنان کره ای کاشیما نخواهند بود. همچنین برزیلی های این باشگاه هم در تیم ملی ژاپن نخواهند بود. بنابراین کار در باشگاه های آسیا سخت تر از تیم ملی است.

برانکو درباره اصرار خود به استفاده از بازیکنان فعلی این تیم افزود: با تمام اتفاقات در ابتدای فصل گفتم بهتراز قبل خواهیم بود. البته یک تیم مدعی و خوب باید نیمکت قوی داشته باشد. هدفمان را با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر تعیین کردیم و می خواهیم بهترین باشیم. ما تا یکقدمی جام آسیارفتیم اما نشد. حالا هم بیشترین قهرمانی ها را می خواهیم.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.