سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیمات داور بازی امروز این تیم مقابل پیکان به شدت عصبانی شد و نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه پرسپولیس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان برگزار شد و با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید. حاشیه‌های این بازی را در پی می‌خوانیم:

* برانکو ایوانکوویچ که از عملکرد داور این دیدار به شدت عصبانی بود، به داور چهارم اعتراض کرد؛ این موضوع سبب شد تا سایر اعضای کادر فنی سرخپوشان نیز نسبت به عملکرد مهدی مرجان‌زاده معترض شوند.

* امید عالیشاه هافبک پرسپولیس در جریان نیمه دوم با ضربه بازیکن حریف روبرو شد و این موضوع سبب شد تا دهان عالیشاه پر از خون شود و برای مداوا به خارج از زمین منتقل شد.

* داور چهارم این دیدار مُدام از نیمکت‌نشینان پرسپولیس می‌خواست تا دست از اعتراض بردارند و روی نیمکت بنشینند.

* یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین تیم پیکان که برای گرم کردن، پشت دروازه خودی رفته بود، با تنی چند از بازیکنان پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع ختم به خیر شد.

* برانکو ایوانکوویچ در حالی محمدامین اسدی و احسان علوان‌زاده را به عنوان تعویض‌های دوم و سوم خود وارد زمین کرد که آنها بیش از ۱۰ دقیقه در کنار نیمکت بودند و خود را گرم می‌کردند.

* هواداران پرسپولیس همچون سایر بازی‌های این تیم، برانکو ایوانکوویچ را بیشتر از سایر اعضای تیم تشویق کردند تا نشان دهند همچنان به سرمربی پرسپولیس علاقه فراوان دارند.

* تماشاگران این تیم پس از اتمام بازی، همچون دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه را ترک نکردند و به تشویق بازیکنان اعضای کادر فنی پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.