هواداران پرسپولیس به داور دیدار تیمشان مقابل پیکان لقب استقلالی دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان که از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده است با حواشی زیاد روی سکوها و داخل میدان همراه بود.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تا پایان نیمه اول به ۱۰ هزار نفر هم رسید.

* تماشاگران پرسپولیس در نیمه دوم با شعار توپ تانک فشفشه این توپ باید گل بشه بارها خواهان گلزنی تیم‌شان شدند.

* داور در نیمه دوم چند بار به زمین خوردن پرسپولیسی‌ها بی‌اعتنا شد و این مسئله اعتراض شدید هواداران این تیم را در پی داشت، آنها با سر دادن شعار داور استقلالی اعتراض خود را به این شکل به قضاوت او نشان دادند.

برانکو ایوانکوویچ: طول دست مربی دروازه‌بانان تیم ملی ۵-۴ متر است!/چهره واقعی‌شان را نشان دادند/برخلاف مقررات با پیکان بازی می‌کنیم

* در یک صحنه در دقیقه ۷۳ داور خطای مهاجم پیکان روی مدافع پرسپولیس را نگرفت و در این صحنه برانکو به سمت داور چهارم دویده و به شدت اعتراض کرد.

* هواداران پرسپولیس به وقت‌کشی بازیکنان پیکان اعتراض داشتند و این اعتراض زمانی به اوج خود رسید که بازیکن مصدوم پیکان وقتی با برانکارد از زمین بیرون آمد خیلی آماده و سر حال از روی آن بلند شد.

* کمال کامیابی‌نیا بعد از گلزنی و انجام خوشحالی به همراه بازیکنان به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و کریم باقری را در آغوش گرفت.

* گل دوم پرسپولیس که توسط علی علیپور به ثمر رسید باعث شد جو ورزشگاه به یکباره منفجر شده و هواداران ضمن خوشحالی سرود قهرمانی سر دادند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )