فوتبال جهان - مدیر ورزشی سابق باشگاه یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به محل اقامت مالک این باشگاه سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا به چین سفر کرده است و گفته می‌شود که او تا ۴۸ ساعت آینده رسماً به نراتزوری ملحق می‌شود.

طبق اعلام نشریات کوریره‌دلاسرا و گاتزتا دلواسپورت، ماروتا روز شنبه به شهر نیانجینگ سفر کرده و تا کنون چند جلسه با جیندونگ ژانگ، مالک باشگاه اینتر و رئیس او استیون ژانگ که به تازگی به عنوان رئیس باشگاه منصوب شده، مذاکراتی داشته است.

اگرچه هنوز قراردادی به امضای طرفین نرسیده اما آنها در مرحله توافق در مورد جزئیات شرایط کاری‌شان هستند و انتظار می‌رود که این قرارداد به زودی قطعی شود.

ماروتا برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقی مشابه آنچه با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق باشگاه رخ داد به مذاکرات مختصر اکتفا نکرده و طولانی شدن روند مذاکراتش به این دلیل بوده تا به طور کامل از نقشی که قرار است آن را ایفا کند مطلع شود و بداند که نقش او متفاوت از نقشی خواهد بود که پیرو آوسیلیو به عنوان مدیر ورزشی ایفا می‌کند.

در همین حال خبری دیگر از اینتر اینکه این باشگاه برای خرید ساندرو تونالی، بازیکن ۱۸ ساله و با استعداد تیم برشا با پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی دست به کار شده است، بازیکنی که انتظار می‌رود در بازی دوستانه فردا شب (سه‌شنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل آمریکا به میدان برود. از آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد و نیکولو بارلا بازیکن تیم کالیاری به عنوان دیگر بازیکنان مد نظر اینتر یاد می‌شود. همچنین گفته می‌شود که احتمال دارد جوزپه ماروتا برای بازی حساس پیش روی اینتر در دربی ایتالیا برای اولین بار با همکاران سابقش در یوونتوس روبه‌رو شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.