فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تأکید کرد که او و شاگردانش برای رسیدن به اهداف‌شان در این فصل باید بیشتر بجنگند.

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی تیمش برابر شهرداری ماهشهر که در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد، گفت: بازی‌های خانگی ما در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود، ولی با توجه به بارندگی‌های تهران در هفته گذشته، شرایط برای برگزاری بازی در این ورزشگاه فراهم نبود و امکان آسیب دیدن چمن وجود داشت. بازی در ورزشگاه غدیر برای هر دو تیم سخت بود و کار بازیکنان روی چمن مصنوعی سخت‌تر بود. با این حال خوشحالیم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و به روند روبه رشدمان ادامه دادیم.

وی در مورد عملکرد فوق‌العاده استقلال جنوب در پنج بازی اخیر و کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن خاطر نشان کرد: قبلاً هم به این موضوع اشاره کردم که تیم ما به زمان نیاز دارد، چون در ابتدای فصل زمان کافی برای انجام تمرینات تاکتیکی نداشتیم و تیم را در سه هفته آماده کردیم. این درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم، ولی ما به این راضی نیستیم و برای رسیدن به اهداف‌مان باید بیشتر بجنگیم. ما باید قهرمان شویم، ولی برای رسیدن به این هدف باید سخت تلاش کنیم. از امروز هم بازی با شهرداری ماهشهر را فراموش کرده‌ایم و به فکر بازی با فجر سپاسی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب درباره داوری دیدار تیمش مقابل شهرداری ماهشهر و گل استقلال جنوب که در این بازی مردود اعلام شد، تصریح کرد: من از صحنه دور بودم، اما بازیکنانم اعتقاد داشتند که گل ما سالم بود و خطایی در آن صحنه رخ نداد. البته بهتر است کارشناسان در این زمینه نظر بدهند.

کاظمی در پاسخ به این پرسش که «چرا در بسیاری از بازی‌ها ترجیح می‌دهید مربیان تیم استقلال جنوب به جای شما مصاحبه کنند؟»، گفت: اعضای کادر فنی از من جلوتر هستند و به اندازه من یا شاید هم بیشتر برای تیم زحمت می‌کشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.