فوتبال جهان – فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان لندن را برای شناسایی تخلفات احتمالی این باشگاه زیر ذره‌بین برده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تأیید کرد که تحقیقاتی را برای مشخص شدن قانونی یا غیرقانونی بودن نقل‌وانتقالات باشگاه چلسی در سال‌‌های اخیر آغاز کرده است و این احتمال وجود دارد که دو سال محرومیت از خرید بازیکن جدید برای این باشگاه در نظر گرفته شود.

در بیانیه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص پرونده باشگاه چلسی آمده است: همان‌طور که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود، تحقیقاتی در مورد نقض احتمالی قوانین مربوط به اساسنامه نقل و انتقالات بازیکنان توسط باشگاه فوتبال چلسی و چند باشگاه انگلیسی دیگر آغاز شده است. فرآیند تحقیقات ادامه دارد و تا به امروز هیچ حکم و تصمیمی درباره این پرونده‌ها توسط مقامات قضایی فیفا اعلام نشده است. از این رو، باشگاه‌های نامبرده تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود، بی‌گناه تلقی می‌شوند. با توجه به ادامه‌دار بودن تحقیقات، در حال حاضر اطلاعات بیشتری قابل ارائه نیست.

در صورتی که تخلف باشگاه چلسی در مورد جذب بازیکنان خارجی زیر سن قانونی اثبات شود، مجازاتی مشابه آنچه که در سال‌های اخیر برای تیم‌هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نظر گرفته شده بود، برای این باشگاه نیز تعیین خواهد شد و حتی گفته می‌شود که احتمال دارد که این باشگاه از خرید بازیکن در چهار پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.