سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از صحبت با رسانه‌های داخلی خودداری می‌کند، به شیوه‌ای غیرمتعارف با خبرنگاران خارجی مصاحبه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت گاردین ترینیداد و توباگو، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش در بازی دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی، به شیوه‌ای نادر در رختکن ورزشگاه با رسانه‌های ترینیداد و توباگو مصاحبه و در آن عنوان کرد که از سطح بازی حریف شاگردانش تحت تأثیر قرار گرفته است.

کی‌روش در حالی به سؤالات خبرنگاران خارجی پاسخ داد که رسانه‌های داخلی را تحریم کرده و در پایان بازی از هم حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشد.

سایت گاردین ترینیداد و توباگو با «نادر» توصیف کردن مصاحبه دستیار سابق سرالکس فرگوسن و یک ارزیابی مثبت از بازی، به نقل از کی‌روش نوشته است: امروز متأسفانه چمن ورزشگاه برای دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار نبود چون در ایران خیلی باران باریده اما من فکر می‌کنم که با این حال این بازی برای دو تیم منفعت‌هایی داشت. ما از سال ۲۰۱۴ با یکدیگر روبه‌رو نشده بودیم. خیلی چیزها عوض شده، برخی از بازیکنانی که آن سال با آنها روبه‌رو شدیم هنوز هم در تیم ملی ترینیداد و توباگو هستند و دو سه بازیکن هم از آن بازی هنوز در تیم من حضور دارند اما همه با همان کیفیت و با همان رویکرد بازی می‌کنند. داشتن فرصت بازی مقابل ترینیداد و توباگو فوق‌العاده‌ بود.

ادامه قهر و بی‌احترامی کی‌روش به مردم و رسانه‌ها/ فدراسیون فوتبال نظاره‌گر، بدون واکنش

کی‌روش ادامه داد: از توانایی تیم ملی ترینیداد برای جنگیدن، برای بازی کردن و برای ضدحمله زدن تحت تأثیر قرار گرفتم. مطمئنم اگر شرایط مساعد بود، دو تیم عملکرد بهتری ارائه می‌کردند. متأسفانه وضعیت چمن خوب نبود و برای بازیکنان تکنیکی ایران و مخصوصاً بازیکنان تکنیکی ترینیداد، به نمایش گذاشتن مهارت‌های‌شان غیرممکن بود. فکر می‌کنم که شما آینده خوبی پیش رو دارید. می‌خواهم قدردانی‌ام را بابت داشتن این فرصت برای کار در کنار ترینیداد و توباگو ابراز کنم. این فرصت همیشه برای بازیکنان ما استثنایی بود چون در این تیم بازیکنان تکنیکی، سرعتی، با انگیزه و با قدرت بدنی هستند و چنین بازی‌هایی همواره برای ما فرصت یادگیری و پیشرفت است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )