فوتبال جهان- تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید تیم تحت‌هدایتش به خوبی اروگوئه را در بازی دوستانه دو تیم کنترل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیته در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل اروگوئه در دیداری دوستانه در ورزشگاه امارات شهر لندن که به لطف تک‌گل دقیقه ۷۶ نیمار از روی نقطه پنالتی به دست آمد، پس از این بازی گفت: این بازی، دربی آمریکای جنوبی بود. ما هم احترام زیادی برای اروگوئه قائل هستیم. با وجود اینکه این یک بازی دوستانه بود، اما آنها با تیمی خوب و باکیفیت پا به این بازی گذاشتند.

وی افزود: اروگوئه با دو سیستم متفاوت بازی کرد و در هر دو سیستم عالی کار کردند. آنها توپ را به خوبی به گردش در آوردند و خلق موقعیت کردند. در واقع آنها راهی برای رساندن توپ به بازیکنان خطرناک خط حمله‌شان پیدا می‌کردند. آنها بازیکنان واقعاً خطرناکی همچون رودریگو بنتاکور که کیفیت بازی خود را در یوونتوس نشان داده، در ترکیب‌شان دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل تصریح کرد: با تمام این وجود ما به خوبی اروگوئه را کنترل کردیم که کار دشواری بود. با وجود تغییرات زیادی که در ترکیب تیم به وجود آوردیم، ثبات لازم را داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.