در پی برگزاری نود و سومین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت اجتماعی، فروغ موری – بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان به عنوان سفیر سلامت در این همایش معرفی شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نود و سومین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت اجتماعی روز گذشته (پنجشنبه ۲۴ آبان ماه) در تالار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد که با اقبال بی نظیر مردمی نیز روبرو شد. این همایش از سال ۱۳۹۱ زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری نهادها و سازمان های مختلف از جمله فدراسیون فوتبال،نظام پزشکی و دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان برگزار می گردد. و اینک جزو مسئولیت های اجتماعی فوتبال در حوزه سلامت قرار گرفته است.

همچنین همانند همایش های قبلی سفیران سلامت که از میان ورزشکاران و هنرمندان انتخاب می گردند در این همایش شرکت نموده و پیام سلامتی را به جامعه اعلام می نمایند. در این همایش نیز ، فروغ موری ، بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشورمان، در حالیکه در حال گذراندن دوران نقاهت خود هستند، و همچنین رزیتا غفاری ، بازیگر محبوب کشورمان شرکت کرده و به عنوان سفیران سلامت به همگان معرفی شدند.

لازم به ذکر است موری، هفته گذشته طی تمرینات از ناحیه شکم دچار آسیب دیدگی و آسیب به احشای داخلی شکم شده بودندکه با اقدام به موقع پزشکان تیم ملی و فدراسیون فوتبال ، ضمن شناسایی صحیح مشکل و انتقال به بیمارستان تحت جراحی قرار گرفتند و هم اکنون نیز با حال عمومی خوب در حال گذراندن دوران نقاهت خود پس از اسیب و جراحی هستند. برای این بازیکن ارزشمند کشورمان آرزوی سلامتی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.