فوتبال جهان - دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از تامین امنیت این رقابت‌ها با همکاری سازمان‌های امنیتی بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن الذوادی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NTN۲۴ کلمبیا درباره وضعیت امنیتی منطقه خاورمیانه و توانایی قطر برای حفظ اتمسفر جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تهدیدهای امنیتی خطری برای تمام جهان و قطر هستند. قطر با وجود محاصره تحمیلی از سوی کشورهای همسایه خود همچنان به توسعه و پیشرفت آماده‌سازی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال ادامه می‌دهد.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ادامه داد: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از امن‌ترین رقابت‌های تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود زیرا کشورمان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. البته ما قراردادهایی با سازمان‌های امنیتی بین‌المللی از جمله سازمان‌های انتظامی داریم. با آنها برای کسب تجربه و آگاهی از مسئله امنیت رقابت‌های ورزشی همانند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همکاری می‌کنیم.

حسن الذوادی افزود: تمام تجهیزات مرتبط با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامل ورزشگاه‌ها، راه‌ها و ... تا سال ۲۰۲۱ میلادی آماده خواهند شد. همچنین اصلاحات قطر در زمینه رعایت حقوق کارگران انجام شده و پس از جام جهانی نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه با اشاره به تسهیل‌ صدور ویزای قطر برای هواداران فوتبال در طول جام جهانی ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اتباع ۸۰ کشور جهان بدون ویزا به قطر سفر می‌کند تا در فرودگاه آن را دریافت خواهند کرد. تمام اقدام‌های لازم جهت تسهیل سفر هواداران فوتبال به قطر برای تماشای دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ صورت خواهد گرفت.

العلی: در جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت قطر مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.