سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو از دیدار تیمش برابر ایران ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به خستگی بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیداد و توباگو از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. کریم انصاریفرد در دقیقه ۵۰ برای ایران گل زد.

«دنیس لارنس» بعد از این دیدار گفت: به تیم ایران برای این پیروزی تبریک می گویم. مسابقه دوستانه خوبی بود اما بازیکنانم به خاطر سفر طولانی که داشتیم خسته بودند. با این حال بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داشتیم ارزیابی ما از این بازی مثبت بود و فکر می کنم این دیدار برای تیم ملی ما خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو در ادامه خاطرنشان کرد: سعی کردیم از این دیدار برای بهتر شدن تیم خودمان استفاده کنیم. تیم ایران هم نمایش خوبی داشت. آنها مربی خوبی را در اختیار دارند.ش

لارنس در مورد خشونتی که بازیکنان تیم ترینیداد خصوصا در نیمه اول داشتند گفت: بازی فوتبال همین است نمی‌شود آرام بازی کنیم. همه هجومی بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند سفت و سخت بازی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )