نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیداد و توباگو در حالی با تساوی به پایان رسید که مهاجم ایران یک پنالتی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیداد و توباگو از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با چند حمله تیم مهمان آغاز شد که البته خطر جدی روی دروازه ایران ایجاد نکرد. بااین حال ملی پوشان کشورمان در دقایق بعدی موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کنند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار مدافع تیم حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شد که البته داور با نگاه ویژه آن را پنالتی گرفت. یک دقیقه بعد کریم انصاریفرد پشت توپ ایستاد و ضربه اش را زمینی به وسط دروازه زد که دروازه بان حریف برگشت داد و توپ برگشتی را انصاریفرد به بالای دروازه زد.

در اکثر دقایق نیمه اول بازیکنان دو تیم رو به خشونت آوردند و حتی یک بار درگیری شدیدی بین بازیکنان ایجاد شد. بهترین فرصت ترینیداد هم در دقیقه آخر نیمه اول رقم خورد که مهاجم حریف در آستانه باز کردن دروازه ایران توپ را به بالا زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.