فوتبال جهان – داور مسابقه اخیر تیم‌های فوتبال بارسلونا و بتیس در لالیگا، در شرح وقایع این بازی اشتباه عجیبی مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی یکشنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس در ورزشگاه نوکمپ در هفته دوازدهم لالیگا یکی از پرگل‌ترین و در واقع پرگل‌ترین بازی هفته فوتبال اسپانیا بود، آنقدر پرگل که داور را در ترتیب به ثمر رسیدن آنها به اشتباه انداخته است.

قضاوت این بازی که با شکست خانگی ۴ بر ۳ بارسلونا خاتمه یافت، متئو لاهوس بر عهده داشت و او در گزارش خود از این بازی اشتباهی بزرگ مرتکب شده است.

طبق گزارشی که لاهوس به کمیته داوران تحویل داده، لیونل مسی گل اول خود در این بازی را در دقیقه ۲۲ به ثمر رسانده و بازی را برای بارسلونا تنها دو دقیقه پس از دریافت گل او (جونیو فیرپو در دقیقه ۲۰) به تساوی یک-یک کشانده است حال آنکه این بتیس بود که با گل دقیقه ۳۴ خواکین ۲ بر صفر از بارسلونا پیش افتاد و تا دقیقه ۶۸ با همین نتیجه پیش بود تا اینکه مسی از روی نقطه پنالتی گل اولش را به ثمر رساند.

اینطور که به نظر می‌رسد، ذهن لاهوس در این بازی آنقدر درگیر مسائلی خارج از زمین فوتبال بوده که او حتی متوجه نشده بازی در هیچ مقطعی به تساوی کشیده نشد و گل مسی را ۴۶ دقیقه زودتر به ثبت رساند.

بارسلونا با قبول دومین شکستش در این فصل اگرچه با ۲۴ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا ماند اما حالا سویا را تنها با یک امتیاز فاصله در رده دوم می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.