هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار در حالی وارد هفته شانزدهم می‌شود که تیم‌های شهروند ساری و مس سونگون حساس‌ترین بازی این هفته را در سالن پُر از تماشاگر شهروند برگزار خواهند کرد.

شهروند که همواره در زمین خود یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بوده،‌ در دو دیدار نخستش در نیم‌فصل دوم شکست خورده و همین موضوع باعث سقوط این تیم به رده چهارم و عقب ماندن آن از تیم‌های بالانشین‌ شده است. از سوی دیگر نیز شاگردان اسماعیل تقی‌پور که با ۳۶ امتیاز در تعقیب گیتی‌پسندِ صدرنشین هستند، برای رسیدن به صدر جدول و عقب نماندن از رقیب اصفهانی خود، به دنبال سه امتیاز دیدار سخت‌شان در ساری خواهند بود.

یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته را حفاری اهواز و فرش‌آرا مشهد برگزار خواهند کرد. دو تیم ۲۴ و ۲۸ امتیازی که در رده‌های ششم و سوم جدول قرار دارند و تلاش می‌کنند تا با حفظ جایگاه خود،‌ حداقل در پایان فصل جزو تیم‌های راه یافته به پلی‌آف لیگ برتر باشند. هر دو تیم، دو دیدار قبلی خود در نیم‌فصل دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گیتی‌پسند، صدرنشین چندین هفته‌ای لیگ برتر نیز در هفته شانزدهم میهمان تیم شهرداری ساوه خواهد بود. ساوه‌ای‌ها که با هشت امتیاز در رده سیزدهم لیگ قرار دارند، در حالی در خانه میزبان صدرنشین لیگ خواهند بود که از سه دیدار قبلی خود فقط یک امتیاز به دست آورده‌اند و برای فرار از قعر جدول نیاز به پیروزی در مسابقات خانگی خود دارند. شاگردان رضا لک نیز با وجود پیشتازی نسبت به رقبا، برای از دست ندادن جایگاهشان باید مقابل حریف انتهای جدولی خود به پیروزی برسند.

برنامه کامل دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۴ آبان ماه

* شهروند ساری – مس سونگون ورزقان داوران: ابراهیم مهرابی افشار، ولی امجدی، سجاد فتحی و پیام سهرابی ناظر: صادق موسوی

* شهرداری ساوه – گیتی پسند اصفهان داوران: علیرضا عبدالغنی، وحید سکوتی، ولی الله رضایی و رضا پورشایگان ناظر: علیرضا محمدپور

* سوهان محمدسیما قم – مقاومت قرچک داوران:‌ محمدعلی ترحمی، مجید اکبری، مجتبی بختیاریان و علی حاتمی ناظر: علیرضا رجبی

* اهورا بهبهان – آذرخش بندرعباس داوران: محمدرضا نصیرلو، محمد غفاری نژاد، محسن وحدانی و صفر احمدی ناظر: هرمز مشفق

* لبنیات ارژن شیراز – پارسیان شهر قدس داوران: امیرمختار رودساز، کاظم مرادی، علی اسماعیلی سزاری و میلاد مستان ناظر: عبدالواحد بیت سیاح

* مقاومت البرز – سن ایچ ساوه داوران: علی حفیظی، میلاد حمزه، فرزین صالح و یوسف صادقی ناظر: کوروش هاشمی

* شرکت ملی حفاری ایران – فرش آرا داوران: محمدرضا ذاکری، مرتضی شعبانی، محمد بیاتی و روح الله مطهری ناظر: ابراهیم مسیبی

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.