در نشست سه جانبه وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال راه های حل مشکل منع به کار گیری بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال بررسی شد اما تعیین تکلیف نهایی به جلسه بعدی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که اکثر روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی مسئولیت خود را تحویل داده اند، رئیس فدراسیون فوتبال همچنان در مسئولیت خود باقی مانده و تاکید کرده براساس اساسنامه این فدراسیون که آن را نهادی غیردولتی نامیده است، به فعالیتش ادامه خواهد داد.

طی روزهای گذشته اظهارات مختلفی در مورد رفتن یا ماندن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال صورت گرفته اما هیچکدام نتوانستند گره کور این مشکل را حل کنند.

عصر روز چهارشنبه جلسه سه جانبه ای بین سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و طی آن راه های حل مشکل فدراسیون فوتبال بررسی شد.

در این نشست سه جانبه که طرفین با دید مثبت و حل مشکل منع به کار گیری بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال دیدگاه هایشان را مطرح کردند، چند راه حل برای حل این مشکل با کمترین تبعات و هزینه ها ارائه شد اما به دلیل طولانی شدن جلسه، مقرر شد روز پنجشنبه در نشست ویژه ای تصمیم نهایی اتخاذ شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد با وجود اینکه طرفین در نشست روز چهارشنبه خود به جمع بندی نهایی نرسیده اند اما سه راه حل را برای برطرف کردن مشکلی فعلی فوتبال مد نظر قرار داده اند که قرار شد پس از استعلام از برخی نهادهای حقوقی و بررسی مسئله جانبازی مهدی تاج تصمیم نهایی اتخاذ شود. در این سه راه حل دو راه به ماندن تاج ختم می‌شود و یک راه به رفتن او.

آنچه برای هر سه طرف حاضر در این نشست دارای اهمیت بالا و مورد تایید بود، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیاست که باید نگاه ویژه ای به آن شود. به همین خاطر احتمال اینکه تصمیم نهایی در همین راستا اتخاذ شود وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.