اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، عوامل این تیم به وینفرد شفر آلمانی اطمینان دارند.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتش در یکی از تمرینات روزهای اخیر استقلال اظهار داشت: سیدحسین حسینی و مهدی نوراللهی دو دروازه‌بان ما در اردوی تیم ملی و امید حضور دارند. در فوتبال درون تیمی در یکی از دروازه‌ها به عنوان دروازه‌بان قرار گرفتم. بازیکنان خیلی سخت به من گل می‌زنند و به همین دلیل تلاش می‌کردند دروازه‌ام را باز کنند. در یک صحنه من و مرتضی تبریزی برای زدن توپ پیش رفتیم که تبریزی زودتر رسید و ضربه‌ای زد که این توپ به صورتم برخورد کرد. در عمر فوتبالی‌ام چنین ضربه‌ای به صورتم نخورده بود. هوا هم سرد بود و آن موقع شرایط سخت شد، اما بعد از آن مشکلی پیش نیامد.

سیاست یک بام و دو هوای کمیته فنی استقلال و شفر

وی در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد: تمرینات خوب و منظمی را سپری می‌کنیم. روز گذشته دو جلسه تمرین کردیم و امروز هم این برنامه پیاده خواهد شد. با توجه به تعطیلی لیگ، فرصت خوبی داریم تا شرایط بدنی بازیکنان را بهتر کنیم. قصد داریم کم کم به شرایط ایده‌آلی برسیم تا گذشته را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث‌هایی که برای حضور یک دستیار در کادر فنی مطرح می‌شود، گفت: ما به وینفرد شفر اطمینان کامل داریم و به شایعات توجهی نداریم. هر تصمیمی که شفر بگیرد، برای ما قابل اجراست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.