فوتبال جهان - مدافع میانی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به فهرست بازیکنان مصدومی که قادر به بازی برای این تیم نخواهند بود اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، ‌معاینات صورت گرفته روی دیه‌گو گودین در کلینیک ناوارای شهر مادرید، مصدومیت عضلانی این مدافع میانی اروگوئه‌ای را تأیید کرد و به این ترتیب او برای مدتی که هنوز دقیقاً مشخص نیست خانه‌نشین خواهد بود.

گودین در بازی اخیر تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو که روخی‌بلانکو آن را به شیوه‌ای دراماتیک و گلزنی خود او برد، مصدوم شد اما به دلیل آنکه اتلتیکومادرید هر سه تعویض خود را انجام داده بود، او به دستور سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه در میدان ماند. در معاینات اولیه‌ای که در جریان بازی و پس از آن روی پای گودین صورت گرفت، مصدومیتی جدی تشخیص داده نشد اما اکنون مشخص شده که مصدومیت او شدیدتر از تخمین‌های اولیه است و او برای مدتی غایب خواهد بود.

خانه‌نشینی گودین در مقعطی از فصل برای اتلتیکومادرید رخ داده است که این تیم هم اکنون بازیکنان دیگری مانند کوکه، لمار، ساویچ، خیمنس و لوکاس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، البته از خوش‌شانسی سیمئونه با تعطیلی لیگ برای بازی‌های ملی، گودین دو هفته از زمان ریکاوری‌اش را سپری خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.