رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز برطرف نشده است.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد خوب پارس جنوبی در لیگ امسال و قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول گفت: پارس جنوبی پارسال عمکرد خوبی داشت و طبیعی بود که تیم‌های زیادی بازیکنان این تیم را جذب کنند. با این حال کادر فنی تیم پارس جنوبی تلاش کرد تیم خوبی را برای فصل جدید تشکیل بدهد و خوشبختانه تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. البته مشکلات مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست و بازیکنان فقط ۱۵ درصد پول گرفته‌اند و اعضای کادر فنی هم که دریافتی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: شما در این مدت ندیدید که بازیکنان ما علیه باشگاه مصاحبه کنند یا دست به اعتراض بزنیم و حاشیه‌ای درست کنیم. ما با اشتیاق فراوان کار می‌کنیم و کادر فنی هم زحمت می‌کشد. انتظار ما این است که مسئولان هم مشکلات مالی را برطرف کنند. اگر مشکلات حل شود و تیم به خوبی حمایت شود قطعاً می‌توانیم نتایج بهتری در مسابقات امسال بگیریم. فوتبالیست‌ها معمولاً از طریق فوتبال کسب درآمد می‌کنند و وقتی مشکلات مالی ادامه‌دار باشد، این موضوع روی عملکردشان تأثیرگذار خواهد بود.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی‌ها با کمبود بازیکن مواجه بود و شرایط خیلی سختی را از اول بازی‌ها تجربه کرد. اعتقاد من این است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند و باید به آنها خسته نباشید بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.