فوتبال جهان - دنی آلوز، مدافع بزریلی پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز مدعی شده که پیش از این پیشنهاد دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی را رد کرده اما همچنان علاقه‌مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است. دفاع راست و ۳۵ ساله پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «تلگراف» گفت: ایده اینکه من بدون بازی در لیگ برتر انگلیس به دوران حرفه‌ای‌ام پایان دهم، غیرممکن است.

وی افزود: قطعاً لیگ برتر انگلیس، شگفت‌انگیزترین لیگ در سطح جهان است، اول اینکه در این لیگ بازیکنان از سوی هواداران مورد احترام هستند و دوم اینکه شور و شوق در زمین مسابقه فوق‌العاده است. اگر بتوانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، عالی خواهد بود اما به یک شکلی این کار را عملی خواهم کرد.

آلوز همچنین در خصوص رقابت نزدیک پاری‌سن‌ژرمن با تیم‌های لیورپول و ناپولی برای صعود از گروه C لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در باشگاه‌های دیگری که من بوده‌ام از جمله یوونتوس و بارسلونا، ما دو کشتی داشتیم که با یکی از آنها در لیگ داخلی حضور پیدا می‌کردیم و با دیگری در لیگ قهرمانان اروپا.

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: تیم‌های زیادی وجود ندارند که بازیکنان بهتری از ما داشته باشند اما ما باید اهمیت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را درک کنیم. PSG در لیگ فرانسه خیلی کارش راحت‌تر است اما باید برای رقابت با بزرگترین باشگاه‌ها وضعیت خود را بهبود ببخشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.