اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز درباره بازی پرسپولیس چیزی اعلام نشده اما مطمئنم که سازمان لیگ و سعید فتاحی اجازه این کار را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که امروز توانستیم یک پیروزی خیلی خوب به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران سپاهان و کارگران فولاد مبارکه تبریک می‌گویم. بازیکنان ما با دل و جان تلاش می‌کنند و امروز توانستیم با یک بازی منطقی و با برنامه بازی کردن، شرایط خوبی رقم زدیم.

وی ادامه داد: مطمئن بودم بازیکنان تلاش می‌کنند که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. سایپا امروز یک موقعیت ۵۰ درصدی هم نداشت و به خاطر این موضوع به بازیکنان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: با این حال، به نظرم بازیکنان سپاهان تا حدودی موقعیت‌سوزی کردند اما خوشحالم در ابتدا سه امتیاز را کسب کردیم و در درجه دوم کلین شیت پیام نیازمند و در درجه سوم باید بگویم که گل زدن به تیم خوب سایپا کار سختی نیست و باید به خاطر این موضوع به بازیکنان این تیم تبریک عرض کنیم.

وی پیرامون احتمال برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل دوم و رفع مشکل محرومیت پرسپولیس برای حضور بازیکنان این تیم در ترکیب ادامه داد: در ابتدا امیدوار هستم که پرسپولیس در بازی فردای خود موفق باشد. البته هنوز هیچ چیز درباره این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده اما با شناختی که از سازمان لیگ و سعید فتاحی دارم، باید بگویم که این اتفاق هرگز صورت نمی‌گیرد.

قلعه‌نویی درباره مشکلات حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان تاکید کرد: کسانی که به استادیوم یادگار امام تبریز رفته‌اند، به خوبی می‌دانند که آنجا شرایط سخت‌تری دارد اما به هر حال هواداران سرمایه‌های فوتبال هستند و باید تلاش کنیم که آنها را جذب و حفظ کنیم. تمام قوانین فیفا برای حفظ سرمایه‌های فوتبال است و مسئولان باید این کار را انجام دهند و امیدوار هستم شهردار اصفهان نیز مشکلات اطراف اصفهان را برطرف کنند.

وی ادامه داد: طرفداران سپاهان جزو بهترین طرفداران ایران هستند و لایق بهترین اتفاقات هستند و امیدوارم مسئولان شرایط حضور آنها را به خوبی فراهم کنند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد کی‌روش استنلی در این مسابقه اضافه کرد: ما یک بازیکن به اسم سپاهان و هوادارانش داریم و همه امروز خوب بودند و نمی‌توانم درباره بازیکن خاصی در این زمینه نام ببرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.