بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه مسابقه با پارس جنوبی جم بدترین بازی در دوران فوتبالم بود، گفت: نتیجه با واقعیت بازی منطبق نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و پیکان تهران که با نتیجه سه بر صفر به سود پارس جم به پایان رسید اظهار داشت: از تلخ‌ترین روزهایی بود که در فوتبال هستم چون خودم بیشتر از بقیه در این باخت سهیم هستم و از این بازی خیلی ناراحت هستم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در این مسابقه، اضافه کرد: بازیکنان ما اشتباهات تاثیرگذاری داشتند و اشتباهات آنها منجر به گل شد و چنین نتیجه‌ای رقم خورد و مستحق چنین شکستی نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد دلایل شکست این تیم افزود: به این دلیل تلخ‌ترین مسابقه برای من بود چراکه خودم بیشترین تاثیر را در این مسابقه داشتم.

وی در مورد اینکه تاکنون مقابل پارس جم پیروز نشده است، گفت: شاید به این خاطر است که روی مدل بازی این تیم مشکل داریم و همه اوقات بازی روی توپ‌های بلند کار می‌کردند و ما هم تمرین کرده بودیم ولی روی این توپ‌ها خوب عمل نمی‌کنیم.

جلالی ادامه داد: وقتی شما در بهترین شرایط هستید ولی یک ماه مسابقه‌ای را انجام نمی‌دهید می‌تواند برای یک تیم ویران‌کننده باشد. نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم. این مسائل تیم را آزار می‌دهد و کیفیت تیم نزول می‌کند و در این یک ماه نتوانستیم تیم خودمان را با کیفیت مناسب حفظ کنیم.

وی در مورد داوری هم بیان کرد: داور عملکرد خوبی داشت و مشکلی را شاهد نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم و در نیمه اول توپی را به شکل ساده از دست دادیم و منجر به گل شد. تا آن موقع به بازی و ورزشگاه مسلط بودیم ولی روی اشتباه گل خوردیم. دو پنالتی هم بود که روی اشتباهات بازیکنان ما رقم خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.