فوتبال جهان – مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به اخبار جنجالی که درباره مفاد قرارداد او با باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن منتشر شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با دنبال انتشار گزارشی توسط سایت «فوتبال لیکس» درباره اینکه کیلیان امباپه به شرط پرداخت شدن مالیات‌هایش از سوی باشگاه حاضر به عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن شده است، این مهاجم ۱۹ ساله فرانسوی تأکید کرد که چنین موضوعی صحت ندارد.

فوتبال لیکس مدعی شده بود طبق تحقیقاتی که درباره قرارداد منعقد شده میان امباپه و PSG‌ در سال ۲۰۱۷ صورت گرفته، باشگاه فرانسوی حاضر شده است که مالیات بر درآمد مهاجم ملی‌پوشش را بپردازد.

امباپه در این باره به نشریه فرانس فوتبال گفت: من می‌خواهم این موضوع را شفاف کنم که در فرانسه من شخصاً مالیات تمام درآمدهایم را پرداخت می‌کنم.

امباپه در ادامه خبر دیگری مبنی بر اینکه او از پاری‌سن‌ژرمن خواسته در عوض مالیات‌هایی که می‌پردازد، ۱۰ میلیون یورو به حقوقش اضافه کند را رد کرد و آن را کاملاً بی‌اساس خواند.

امباپه تأکید کرد: برای من، مهمترین چیزی که باعث شد پاری‌سن‌ژرمن را انتخاب کنم این بود که دیدم این باشگاه برای من بهترین فرصت ادامه دادن به پیشرفتم را فراهم می‌کند. انتخاب PSG برای من تصمیم کاملاً طبیعی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.