مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتظار دارد داوران در دیدارهای این تیم حق او و شاگردانش را با یک قضاوت خوب بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: شهادت امام رضا (ع) را تسلیت و فرا رسیدن ماه پربرکت ربیع‌الاول را تبریک می‌گویم. بازی مقابل تیمی که ثبات و ساختار خوبی از لحاظ باشگاهی دارد، آسان نیست و کار ما می‌تواند گره بخورد، تیم ما هم به خصوص در خانه نتایج خوبی گرفته است و تیم‌های خوبی را در اینجا شکست داده یا متوقف کرده‌ایم.

«پیکان سه سال است که کادر فنی خود را حفظ کرده و ثبات خوبی دارد.»، وی با بیان این جمله گفت: من هم انگیزه خاصی مقابل استاد خودم، مجید جلالی دارم و می‌خواهم نشان دهم در مدتی که افتخار شاگردی او را داشته‌ام، شاگرد خوبی بودم. ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم و ارزش این مسابقه و پیروزی در آن، بیش از سه امتیاز است، چون اگر در این بازی پیروز شویم، با پیکان در جدول هم‌امتیاز خواهیم شد.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به پیروزی ۲ بر یک سال گذشته این تیم مقابل پیکان تصریح کرد: من مثال سال گذشته را برای بازیکنان زدم. می‌خواهیم در ابتدای بازی فشار زیادی به پیکان بیاوریم و می‌دانیم این تیم در ضدحملات، تیم بسیار خطرناکی است. از بازیکنان سرعتی پیکان مراقبت می‌کنیم و هدف ما این است که با تمام احترام به پیکان، کار را در نیمه اول تمام کنیم.

تارتار با بیان اینکه پارس جنوبی امسال و سال گذشته صدمات زیادی از اشتباهات داوری خورده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم داوران، ما را به عنوان یک تیم بی‌انگیزه نبینند. ما به رسیدن به بالای جدول امید داریم و می‌خواهیم شایستگی‌های خود را نشان داده و موفق باشیم. اگر حقی داریم، داوران به ما بدهند و انتظار نداریم که حق تیم دیگری را به ما بدهند. فکر می‌کنم مهدوی (داور دیدار پارس جنوبی - پیکان) تجربه لازم را برای دیدار فردا دارد و کیفیت خود را نشان داده است.

وی با اشاره به تغییرات رخ داده در مدیریت منطقه ویژه پارس جنوبی و نیز رایگان شدن تماشای این مسابقه برای هواداران اظهار داشت: تغییر و تحولاتی در رأس مدیریت پارس جنوبی داشتیم و امیدوارم مشکلات برطرف شود. خیلی امیدواریم و انتظار داریم هواداران فردا ورزشگاه را پُر کنند. ما به حمایت آنها نیاز داریم و با توجه به شکستی که هفته گذشته با ناداوری متحمل شدیم، امیدوارم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم، یار و یاور ما باشند. مانند اوایل فصل گذشته که برای حمایت ما شور و شوق داشتند.

«هواداران شرایط را درک کنند و اجازه ندهند این سرمایه استان از دست برود.»، سرمربی پارس جنوبی با بیان این جمله گفت: تماشاگران با حمایت‌های خود، از این سرمایه محافظت کنند. سپیدرود چطور در انتهای جدول حضور دارد و هواداران این تیم از سپیدرود حمایت می‌کنند. این حمایت به خاطر حضور سپیدرود در قعر جدول است. تماشاگران پارس اجازه ندهند به آنجا برسیم و کمک کنند که بالا برویم. چرا به آن روز بیفتیم تا تماشاگران، ورزشگاه را پُر کنند؟ بهتر است هواداران الان حمایت کنند تا این سرمایه در استان بوشهر حفظ شود.

تارتار در پاسخ به این پرسش که تیمش با وجود مصدومیت حامد نورمحمدی، چطور جای او را در قلب دفاع تیمش پُر خواهد کرد، گفت: ما بازیکنان جایگزین داریم. از تجربه محسن بنگر و جوانی مجتبی لطفی کنار هم استفاده خواهیم کرد و یک بازیکن امید هم روی نیمکت داریم. مصدومیت جزئی از فوتبال است. ما در برخی پست‌ها از لحاظ کمیت، مشکل داریم ان‌شاءالله در نیم‌فصل، تیم کامل‌تری را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که معتقد بود نقش مهاجمان در بازی فردا پررنگ‌تر است، تصریح کرد: مهاجمان هم مانند بقیه هستند. برای موفقیت تیم، همه باید خوب کار کنند و حتی نیمکت‌نشینان و اعضای کادر فنی باید تمرکز بالایی داشته باشند. فوتبال یک ورزش گروهی است و نمی‌شود یک نفر خوب و یک نفر بد باشد تا تیم به موفقیت برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.