فوتبال جهان - دیمیتری ریبولولف، مالک روسی باشگاه موناکو توسط پلیس بازداشت و سپس آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی آپارتمان دیمیتری ریبولولف، مالک روسی باشگاه موناکو روز سه‌شنبه پس از بازداشت وی مورد تفتیش پلیس موناکو قرار گرفته است، البته وی همان روز آزاد شد.

در بیانیه‌ای که از جانب ریبولولف منتشر شده، اعلام شده که این تاجر روسی که در رتبه ۲۴۲ ثروتمندترین افراد جهان است، پس از آزاد شدن تحت نظارت قضایی قرار گرفته است و هیچگونه محدودیتی به جز دیدار با افرادی که مورد تحقیق پلیس هستند، ندارد.

وکلای مالک باشگاه موناکو تأکید کرده‌اند که اتهامات مطرح شده نسبت به ریبولولف ثابت نشدنی هستند و او بی‌گناه است. هنور جزئیاتی از تحقیقات مورد نظر فاش نشده و مشخص نیست که این تاجر روسی احتمالاً چه قوانینی را نقض کرده است.

سیلویه پتیت، دادستانی موناکو اطلاعاتی در مورد جزئیات اتهامات وارده به مالک روسی باشگاه موناکو نداده است اما خبرگزاری آسوشیتدپرس (AP) خبر داده اتهامات مطرح شده در چهار مورد «مظنون به فساد»، «تأثیر بر قاچاق»، «پولشویی» و «جعل و نقض اسرار قضایی» است.

دیمیتری ریبولولف در سال ۲۰۱۱ بود که سهام موناکو را خرید، تیمی که در آن زمان در دسته دوم دست‌وپا می‌زد. او با سرمایه‌گذاری کلان خود سبب شد تا موناکو در فصل ۱۷-۲۰۱۶ به عنوان قهرمانی لوشامپیونه فرانسه برسد و در همان فصل هم تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.