فوتبال جهان - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است باید با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) به داوران کمک کرد تا تصمیمات بهتری بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در واکنش به پیروزی ۶ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مردانش مقابل شاختار دونتسک اوکراین در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: واقعاً خوشحال هستم. ما بار دیگر عملکرد فوق‌العاده‌ای در فاز هجومی و دفاعی از خود ارائه دادیم. متأسفانه هنوز صعودمان قطعی نیست، اما نزدیک به این کار هستیم، به همین منظور باید همین روند را حفظ کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم از حالا به دربی منچستر فکر کنیم و تنها می‌خواهیم فعلاً از این برد لذت ببریم. پس از شکست مقابل لیون و خوردن گل در دقیقه اول در آلمان از هوفنهایم، شرایط خیلی پیچیده شده بود. با این وجود واکنش خوبی از خود در این بازی نشان دادیم و در جایگاه خوبی هستیم، هرچند هنوز کار تمام نشده است. باید روی کارمان برای صعود از مرحله گروهی تمرکز کنیم و از پنجشنبه هم روی آماده‌سازی برای رویارویی با منچستریونایتد تمرکز می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین در خصوص پنالتی که داور به اشتباه به سود شاگردانش گرفت و ژسوس گل دوم آبی‌های منچستر را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اظهار داشت: ما متوجه شدیم که پنالتی نبود. دوست نداریم با این شرایط به گل برسیم. خود استرلینگ هم در آن صحنه متوجه نشد که چه اتفاقی افتاد. او می‌خواست ضربه چیپ بزند که پایش به زمین خورد.

گواردیولا با اشاره به لزوم استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: به نظرم باید به داوران کمک شود، آنها می‌خواهند که بهترین داوری را داشته باشند اما بازی‌ها سریع شده و بازیکنان هم بامهارت‌تر شده‌اند. در واقع آنها باید در سه یا چهار ثانیه تصمیم بگیرند که پنالتی بوده یا نبوده.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.