هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۴ بازی از امروز آغاز می‌شود که در حساس ترین بازی پدیده در خانه از نساجی پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز با انجام چهار بازی آغاز می‌شود که در این بازی‌ها دو تیم خوزستانی استقلال و نفت مسجد سلیمان در اهواز با هم دیدار می‌کنند، پیکان پذیرای تراکتورسازی است، پارس جنوبی در رشت به دیدار سپیدرود می‌رود و در حساس ترین بازی امروز پدیده در مشهد از نساجی پذیرایی می‌کند.

* استقلال خوزستان - نفت مسجد سلیمان

یکی از دربی‌های استان خوزستان اولین بازی روز اول از هفته یازدهم لیگ برتر است. گرچه هیچ یک از دو تیم شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارند، اما شرایط استقلال خوزستان به مراتب بهتر از میهمان امروزش است. اهوازی ها با ۱۰ امتیاز در رده ۱۳ جدول حضور دارند و نسبت به حریف شان از حاشیه امنیت بهتری برخوردار هستند.

شاگردان یزدی تنها دو بار در این فصل پیروز شده‌اند که هر دو پیروزی آنها در بازیهای خانگی شان به دست آمده. آنها کلا در خانه به مراتب بهتر از خارج از خانه نتیجه گرفته‌اند. حریف این تیم نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیمی است که هنوز در این فصل طعم پیروزی را نچشیده است.

* پیکان - تراکتورسازی

تقابل این دو تیم را می‌توان نبرد یکی از بهترین خطوط دفاعی با یکی از بهترین خطوط حمله دانست. در واقع پیکان با ۴ گل خورده بعد از پرسپولیس دومین خط حمله قوی لیگ را در اختیار دارد و تراکتورسازی با ۱۵ گل زده بعد از سپاهان دارای دومین خط حمله قوی لیگ برتر است. رویارویی خط حمله خوب تراکتورسازی با خط دفاعی خوب پیکان را می‌توان جذاب ترین بخش این بازی دانست.

هر دو تیم با ۱۶ امتیاز در همسایگی یکدیگر در جدول قرار دارند و تنها به لطف تفاضل گل بهتر، پیکان یک رده بالاتر از تراکتورسازی و در رده چهارم جدول قرار دارد. هر یک از دو تیم در صورت پیروز شدن در این بازی قطعا به رده سوم جدول صعود می کنند و به همین دلیل حساسیت این بازی بیشتر از آن چیزی هست که فکر می‌شود.

* سپیدرود - پارس جنوبی

دو مربی جوان از خانواده پرسپولیس باید در دیداری مقابل هم قرار گیرند که تیم میزبان برای فرار از انتهای جدول نیاز به این پیروزی خانگی دارد اما تیم میهمان برای ارتقای سطح تیمی اش از میانه جدول به کورس بالانشینان تلاش می کند. شاگردان مهدی تارتار در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند موقتا تا رده چهارم یا پنجم صعود کنند.

سپیدرود حتی در صورت پیروزی خیلی نمی‌تواند از انتهای جدول فاصله بگیرد اما امید این تیم برای جدایی از قعر در هفته‌های آتی افزایش پیدا می‌کند.

* پدیده - نساجی

شاگردان گل محمدی بعد از عبور از بحران بار دیگر دور هم جمع شده و تمرینات شان را پیش می‌برند. این تیم در کمال تعجب در آستانه هفته یازدهم در صدر جدول قرار دارد و برای حفظ این صدر نشینی ناچار است از این دیدار خانگی دست پر خارج شود.

پدیده در صورت پیروزی در این بازی تحت هر شرایطی و بدون توجه به نتایج دیگر تیم ها قطعا در هفته یازدهم نیز صدر جدول را در اختیار خواهد داشت. بهترین گلزن تیم نساجی در پایان هفته دهم همچنان محمد عباس زاده و گولیسیانی با ۲ گل زده است و بهترین گلزن پدیده یونس شاکری با ۵ گل زده است.

نساجی در صورت پیروزی در این بازی ممکن است حتی تا میانه‌های جدول هم بالا بیاید.

برنامه بازیهای روز اول هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است؛

جمعه ‌۱۱ آبان ۹۷‌

* استقلال خوزستان- نفت مسجدسلیمان- ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه غدیر ‌ اهواز

داور: جواد رحیم زاده کمکها: حمید سبحانی – محمدعلی پورمتقی – کوپال ناظمی ناظر: علی خسروی

* پیکان تهران- تراکتورسازی تبریز- ساعت ۱۶:۴۰ - ورزشگاه شهداء شهر قدس

داور: علی بای کمکها: آرمان اسعدی – مهدی الوندی – جواد محمدی ناظر: محمدرضا فلاح

* پدیده مشهد - نساجی مازندران‌- ساعت ۱۶ - ورزشگاه امام رضا (ع) ‌ مشهد

داور: علیرضا فغانی کمکها: بابک عباسقلی زاده – محمد راهی – سیدرضا مهدوی ناظر: ابوطالب طاهریان

* سپیدرود رشت- پارس جنوبی جم- ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه سردار جنگل رشت

داور: سعید رحیمی مقدم کمکها: رحیم شاهین – امیر مبشر – شاهو اصلانی ناظر: یدالله جهانبازی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.