فوتبال جهان - تاتا مارتینو سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین می‌‌گوید در دوران کاری‌اش در آلبی‌سلسته هرگز به چیزی‌هایی که لیونل مسی می‌گفت عمل نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خراردو (تاتا) مارتینو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشستی با حضور خبرنگاران تأکید کرد که در روزهای مربیگری‌اش در آلبی‌سلسته هرگز از لیونل مسی حرف شنوی نداشته است.

او گفت: من هرگز به آنچه که مسی می‌گفت عمل نمی‌کردم. این داستانی ساختگی است که خیلی از مردم می‌گویند. من اما آن را تکذیب نمی‌کنم چوت حقایق خودشان آن را تکذیب می‌کنند. زمانی که یک بررسی درباره بازیکنان حاضر در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ و بعد از آن بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم در سال ۲۰۱۵ صورت گرفت، مشخص شد بازیکنانی حضور داشتند که می‌گفتند دیگر به تیم ملی برنمی‌گردند، همینطور بازیکنانی که بعداً در سال ۲۰۱۷ برگشتند و می‌گفتند که برنمی‌گردند. زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد فقط باید نشست و فکر کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا در ادامه همچنین به بهترین بخش از دوران مربیگری‌اش اشاره کرد و ادامه داد: شادترین مقطع از دوران مربیگری‌ام، زمانی بود که تیم ملی پاراگوئه را هدایت می‌کردم. آنجا من ۵ سال کار کردم که در تمام آن مدت احساس خوشایندی داشتم. ما هنوز هم یک گروه به نام «آفریقای جنوبی ۲۰۱۰» داریم که هر یک ماه اعضایش دور هم جمع می‌شوند و عکس‌هایش را برایم می‌فرستند. گاهی اوقات در فوتبال شرایطی بی‌نظیر خلق می‌شود که این هم یکی از آن موارد بود.

مارتینو درباره آینده‌اش هم گفت: من در حال حاضر فقط روی هدایت تیم آتلانتا یونایتد تمرکز دارم. ما شانس قهرمانی (در لیگ آمریکا) را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.