فوتبال جهان - دارنده مدال طلای دوی سرعت المپیک شانس تیم محبوبش در مصاف حساس شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر می‌‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت می‌گوید انتظار دارد که بازی امشب (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس در ورزشگاه اولدترافورد یک بازی فوق‌العاده از آب درآید و پیروزی تیم محبوبش را در این بازی پیش بینی کرد.

دونده جاماییکایی که ۸ مدال طلای المپیک دارد و مدتی است وارد دنیای فوتبال شده است، راجع به مصاف تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من فکر می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای شود. دو تیم بزرگ با تاریخچه‌ و افتخاراتی بزرگ رودرروی هم در مهمترین تورنمنت فوتبال قرار می‌گیرند. یونتوس در سری A دارد فوق‌العاده کار می‌کند. منچستریونایتد تا الان نتایج چندان خوبی نگرفته است اما با این حال من مطمئنم که این تیم می‌تواند امشب نتیجه بگیرد.

حقوق درخواستی بالای بولت؛ مانع بزرگ پیوستن‌ او به باشگاه استرالیاییبولت ادامه داد: من‌یونایتد دارد در خانه بازی می‌کند پس از این بابت یک امتیاز دارد. بازی در اولدترافورد و خارج از آن خیلی فرق دارد. من فکر نمی‌کنم بازی امشب بازی پرگلی شود و اما تصور می‌کنم که منچستریونایتد آن را یک بر صفر می‌برد. من برای کریستیانو رونالدو احترام و کارهایی که او در زمین بازی انجام داده است احترام فراوانی قائلم.

منچستریونایتد امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران میزبان یوونتوس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.