با وجود رضایت کمیته فنی فدراسیون فوتبال از عملکرد عباس چمنیان هنوز وضعیت ادامه همکاری سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با فدراسیون فوتبال نامشخص است.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم نتیجه گیری این تیم در رقابت های آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال گفت: فکر می کنم از لحاظ فنی هیچ چیزی کم نداشتیم، شایستگی های فراوانی را برای صعود به مرحله بعدی بازی ها داشتیم اما متاسفانه عدم دقت در زدن ضربات نهایی سبب شد نتیجه دلخواه را کسب نکنیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران ادامه داد: مسابقات جهانی زیر ۱۸ سال است اما در آسیا باید در رقابت های زیر ۱۶ سال به میدان برویم. شاید یکی از عواملی که مانع از این شد تا نتایج درخشان بگیریم فشار روحی و روانی بر روی تیم بود زیرا در رقابت های جهانی عملکرد درخشانی داشتیم و همین موضوع باعث شد نتیجه خوبی کسب نکنیم.

چمنیان در خصوص حضورش در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه افراد سرشناسی در این کمیته حضور دارند که نشست با آنها می تواند باعث پیشرفت هر مربی شود. در این جلسه عملکرد تیم مورد بررسی فنی قرار گرفت و آنها هم رضایت خود را از وضعیت تاکتیکی تیم اعلام کردند.

وی افزود: دیدگاه کمیته فنی در این خصوص مثبت بوده است و راهکارهایی را برای موفقیت تیم در ادامه اعلام کردند.

چمنیان درباره ادامه همکاری خود با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا پایان آذر ماه سال جاری قرارداد دارم، اولویت فدراسیون این است برای بازی های آسیایی تیم های نوجوانان و جوانان تشکیل شود. با توجه به اینکه در سال جاری نیز کادر فنی تیم جوانان در تورنمنت خاصی حضور نداشتند فکر می کنم اولویت با آنها باشد. به هر حال مطیع دستورات مسئولان فدراسیون هستم تا در هر گوشه و مکانی که امکان داشته باشد به فوتبال ایران کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.