هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با انجام ۴ بازی پیگیری شد تا در پایان این هفته مس کرمان همچنان در صدر و ملوان نیز در انتهای این جدول حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول روز دوشنبه با انجام ۴ بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی مس کرمان موفق شد اروند کارون را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند. در دیگر دیدارها ملوان در خانه مقابل فجر سپاسی متوقف شد، پرسپولیس پاکدشت با نتیجه پرگلی میهمانش شهرداری تبریز را مغلوب کرد و نود ارومیه در خانه مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد.

در پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر مس کرمان با ۱۹ امتیاز از ۹ بازی به صدر جدول رسید و گل گهر با یک بازی کمتر و ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. رقابت دو تیم استان کرمان در صدر جدول دیدنی است. شاهین شهرداری بوشهر که با محمود فکری در مسابقات حضور دارد با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفته تا ناخوانده ترین میهمان در بالا جدول رده بندی باشد.

پرسپولیس پاکدشت که با فرهاد کاظمی در مسابقات حضور دارد با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته تا امید این تیم برای صعود به صدر جدول به هفته‌های آینده باشد. آلومینیوم اراک، اکسین البرز و قشقایی شیراز هم با امتیاز مشابه ۱۲ در رده‌های پنجم تا هفتم قرار گرفته‌اند و بادران تهران با ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

ملوان با احتساب ۶ امتیاز منفی و با تنها ۴ امتیاز آخرین تیم در جدول رده بندی است و یک پله بالاتر از آن خونه به خونه‌ای قرار دارد که فصل گذشته مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر بود. شهرداری ماهشهر، مس رفسنجان و فجر سپاسی هم با داشتن تنها ۶ امتیاز جایگاه چندان محکمی در جدول نداشته و با هر لغزشی می‌توانند به انتهای جدول سقوط کنند.

در حالی که پیش از شروع مسابقات انتظار می‌رفت تیم‌های اکسین البرز و بادران تهران با توجه به ساز و کاری که برای صعود ایجاد کرده‌اند از مدعیان جدی در لیگ یک باشند، این دو تیم نتایجی کمتر از حد انتظار در ۹ هفته نخست مسابقات گرفته و با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در رده‌های ششم و هشتم جدول قرار گرفته‌اند.

نتایج هفته نهم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

مس رفسنجان یک - اکسین البرز یک

قشقایی شیراز ۳ - گل گهر سیرجان ۳

خونه به خونه بابل صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفر

نود ارومیه یک - شهرداری ماهشهر یک

ملوان انزلی صفر - فجر سپاسی شیراز صفر

پرسپولیس پاکدشت ۵ - شهرداری تبریز یک

کارون اروند خرمشهر یک - مس کرمان ۳

جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته اول؛

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )