آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با السد در هوای بارانی و در حضور نمایندگان AFC در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس از شهر شیراز در فاصله یک روز مانده به دیدار این تیم مقابل السد خود را به تهران رسانده بودند و مقابل ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* تغییراتی اساسی در تونل و دیگر قسمت‌های ورزشگاه آزادی طبق دستورات و الزامات AFC در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آغاز شده بود که عوامل ورزشگاه همچنان در حال برطرف کردن این ایرادات هستند.

* بازیکنان ابتدا به مدت ۱۵ دقیقه در اختیار خودشان بودند و سپس از ساعت ۱۷ وارد زمین آزادی شده و زیر نظر مارکو بدن خود را گرم کردند. بازیکنان سپس به چند گروه تقسیم شده و کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

* بازیکنان پرسپولیس با روحیه بالا و شادابی خاصی به تمرین پرداختند.

* امید عالیشاه که حضورش در دیدار مقابل السد با ابهاماتی روبه‌روست، امروز به همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* ناظر هنگ‌کنگی دیدار پرسپولیس - السد در ورزشگاه آزادی حاضر شد و از قسمت‌های مختلف ورزشگاه بازدید کرد. این در حالی بود که به اکثر قسمت‌های ورزشگاه ایراد گرفت و مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند تا فردا حتماً ایرادات برطرف خواهد شد.

* حسین کلانی و حمید استیلی، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در آخرین تمرین سرخپوشان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* تمرین لحظاتی زیر بارش باران انجام شد و پس از بارش باران رنگین کمان در آسمان تهران ایجاد شد که بازیکنان پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان دادند.

* پاول، مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه حضور داشت.

* پس از ۱۵ دقیقه به درخواست ناظر AFC خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

* هواداران پرسپولیس از طرح موزائیکی خود برای تسلیت به بشار رسن، هافبک عراقی تیم‌شان به خاطر درگذشت مادرش رونمایی کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )