ونزوئلا از برگزاری بازی دوستانه با ایران در خاک کشورمان انصراف داده و از همین‌رو فدراسیون فوتبال در تلاش برای جایگزین کردن حریفی دیگر به جای این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان با مشکلات ارزی مواجه است، مشکلاتی که در آستانه جام ملت‌های آسیا و آماده‌سازی تیم، بیشتر از قبل هم نمایان می‌شود، جایی که کارلوس کی‌روش در حال آماده‌سازی تیمش برای حضور قدرتمند در جام ملت‌هاست، تأثیر روانی این مشکلات هم بیشتر از قبل می‌تواند به تیم ملی لطمه بزند. این بار هم بحث بازی‌های دوستانه است و انصراف ونزوئلا از برگزاری بازی دوستانه در خاک ایران.

تیم ملی در حالی دو فیفادی خود را در شهریور و مهر ماه از دست داد که با خیالی آسوده برای دو فیفادی خود در آبان ماه برنامه‌ریزی کرده بود. بازی با ترینیدادوتوباگو در تاریخ ۲۴ و ونزوئلا در تاریخ ۲۹ آبان ماه. با این حال ونزوئلایی‌ها با وجود هماهنگی برگزاری بازی دوستانه مقابل ایران، دو سه روز پیش نامه‌ای ارسال و اعلام کرده‌اند نمی‌توانند برای این بازی به ایران سفر کنند. گویا این مسئله هم مربوط به مشکلات تحریم می‌شود، چون برخی از بازیکنان ونزوئلا اقامت آمریکا را دارند و در صورت سفر به ایران برای آنها مشکلاتی ایجاد خواهد شد. همین مسئله ونزوئلایی‌ها را بر آن داشته است تا از سفر به ایران انصراف دهند.

بعد از انصراف ونزوئلایی‌ها مسئولان تیم ملی سریعاً برای جایگزین کردن تیمی دیگر تلاش‌های خود را آغاز کرده‌اند. این پیش‌بینی هم شده که شاید ایران و ونزوئلا در خارج از ایران و مثلاً عمان این بازی را برگزار کنند، اما این مسئله در اولویت فدراسیون فوتبال نیست. با توجه به مشکلات ارزی، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بیشتر بازی‌های خود را در ایران انجام دهد و از همین‌رو آنها به جای هماهنگی بازی دوستانه با ونزوئلا در خارج از ایران، به دنبال جایگزین کردن تیمی دیگر هستند. با این حال هنوز رسماً واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال وجود نداشته است و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند پس از قطعی شدن برنامه جدید، این موضوع را رسماً اعلام کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )