فوتبال جهان – گروه زیادی از هواداران تیم فوتبال رئال مادرید معتقدند که کادر فنی تیم‌شان پیش از سفر به خانه بارسلونا نیازمند تغییر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، به دنبال باخت شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در بازی خانگی مقابل لوانته که پنجمین بازی بدون برد متوالی این تیم بود و در آن رکورد طولانی زمان گل نزدن کهکشانی‌ها هم ارتقا پیدا کرد، بحث اخراج خولن لوپتگی بیش از پیش داغ شده است. وضعیت رئال مادرید درست زمانی بحرانی‌تر شد که این تیم باید خودش را برای سفر هفته آینده‌ به خانه بارسلونا آماده کند.

به همین دلیل نشریه مارکا در سایت اینترنتی خود یک نظرسنجی درباره لزوم تغییر در کادر فنی و اخراج لوپتگی، چیزی که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه هنوز به آن اعتقاد ندارد انجام داده و در آن پرسیده است که آیا لوپتگی باید پیش از ال‌کلاسیکو اخراج شود یا نه؟

در ۲۴ ساعتی که از انجام این نظرسنجی گذشته است، بیش از ۱۶۰ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند که ۵۳ درصد آنها موافق رخ دادن این اتفاق بوده‌اند و ۴۷ درصد دیگر هم مخالف.

فوتبال جهان| فرصت دوباره رئیس باشگاه رئال مادرید به خولن لوپتگی

رئال مادرید سه‌شنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویکتوریا پلژن جمهوری چک است، دیداری که پیروزی‌اش در آن آسان به نظر می‌رسد و می‌تواند تا حدودی فشار روانی را از روی این تیم بردارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.